Här är industrilegenden Peter Molyneuxs nya spel

Robot
Här är industrilegenden Peter Molyneuxs nya spel
Medlem
Här är industrilegenden Peter Molyneuxs nya spel

Jag är ytterst skeptiskt ställd till Molyneux, särskilt efter soptippsbranden Godus, men The Trail är åtminstone gratis att ladda ner, så det blir väl att testa och se vad det är för något.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.

Medlem

Det är gratis! Varning!

Inaktiv

"men Godus är inte skrotat, oh nej och killen som skulle bli über-gud har vi inte glömt nej för farao"

Medlem

Kommer inte röra något som kommer från Molyneux förrän han först gjort klart Godus.

Vilket aldrig kommer att hända...

Medlem

Hur många gånger har inte denna man lovat oss att bara gud eller oändliga möjligheter? Fable var bra men knappast så bra som de lovade att de skulle vara. -_-

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Jag är ytterst skeptiskt ställd till Molyneux, särskilt efter soptippsbranden Godus, men The Trail är åtminstone gratis att ladda ner, så det blir väl att testa och se vad det är för något.

Haha xD som någon annan skrev, varning! Hört att det spelet spelar sig själv i princip. Om inte Mole-blö varit så kontroversiell hade ingen brytt sig om något han varit med och bajsat ut.

Ursäkta språket, öl!

Medlem

Jag har aldrig förstått varför han gör spel öht, han är inte en gamer, han förstår inte vad spelare vill ha. I Fable förstod han inte (enligt honom själv) att spelare kanske inte bara vill gå på en stig utan även bege sig ut i skogen osv, att utforskning i spel är "en grej". Jag tycker sånna saker är ganska självklara om man själv spelar.


signatur
Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.

Ohhhnejdå, han är faktiskt mycket kompetent....på att lura av andra människor deras pengar och möda, lite granna som Bert Karlsson, inte lika fet bara.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Hahaa hur blev det med godus och cube vinnaren som skulle vara ubergud och få en del av vinsten

Skäms på dig Peter Malmö


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

KoP
Medlem
Skrivet av WolfGrin:

Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.

Lite väl hårda ord då denne mannen faktiskt står bakom klassiker såsom Populous 1 och 2, Syndicate, Theme park, Dungeon keeper, Black and white, Fable serien.

Han är dock bra på att prata och kanske lovar för mycket ibland men det gör honom inte inkompetent sett till vad han åstadkommit i sin karriär.

Medlem

Är det bara jag som inte hittar, eller länkar ni aldrig till spelsajten? Jag vill komma till google play nu, men varje länk skickar mig till nån värdelös fz-frontsida för spelet.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av WolfGrin:

Kommer inte röra ett spel någonsin igen som har denna lögnare involverad, dom senaste spelen visar hur inkompetent denna mannen faktiskt är.

Lite väl hårda ord då denne mannen faktiskt står bakom klassiker såsom Populous 1 och 2, Syndicate, Theme park, Dungeon keeper, Black and white, Fable serien.

Han är dock bra på att prata och kanske lova för mycket men det gör honom inte inkompetent sett till vad han åstadkommit i sin karriär.

What this guy said.
Bara för att man inte gillar vissa saker som skett behöver man inte pissa ur sig massa saker man inte förstår.
Något att tänka på.
Sedan tycker jag också det är lite kul att kasta en sten ibland

Medlem

Vad kul, ett till spel jag kan undvika. Peter Molyneoux har verkligen saboterat sitt namn en aning. Visst, jag tänker inte säga att allt är försent för honom men jag vill inte ta del av hans skapelser framöver.

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Vad kul, ett till spel jag kan undvika. Peter Molyneoux har verkligen saboterat sitt namn en aning.

En aning ja, haha!

Rätt fascinerande person måste jag säga. Han var sjukt bra på att göra spel tidigare, men numera är han bara sjukt bra på att bränna broar.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

"men Godus är inte skrotat, oh nej och killen som skulle bli über-gud har vi inte glömt nej för farao"

Jag antar att du citerar Molineux men när sa ha så? Nyligen?

Medlem

Han bara slutade bry sig om grafik.

Medlem

Testa spelet, gratis. Inte helt dåligt heller. Passar mobilformatet.

1
Skriv svar