Necromancer-ryktet stämde, möt nya Diablo III-klassen i film

Robot
Necromancer-ryktet stämde, möt nya Diablo III-klassen i film
Releasehästryttare
Necromancer-ryktet stämde, möt nya Diablo III-klassen i film

Så jag hade fel om att det va en ny diablo 3 expantion .. men hade rätt på mina andra blizzcon gissningar

Medlem

Kommer inte räcka för att hålla spelet vid liv tyvrr.. För deras eget bästa får vi hoppas på att de är en bra bit in i utvecklingen på D4.

Medlem

När kommer HS-nyheten?

Medlem

Lite cringe på den trailern. Men det är ju Blizzard... ¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Det var på tiden!


signatur

Life is short, Play more!

Medlem

Känns lite same-same som witch doctorn dock, får se hur det ser ut in action sen kanske.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Kommer inte räcka för att hålla spelet vid liv tyvrr.. För deras eget bästa får vi hoppas på att de är en bra bit in i utvecklingen på D4.

Nej, känns som att det är inget som man tappar balansen av precis. Nog får de göra lite större avstamp för att man ska bli intresserad.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Ja alltså det här kändes bara "meh"..

Kul med ny klass visst, men känns som dom behövde komma med mycket mer än bara detta för att väcka diablo 3 spelsuget till liv igen.

Medlem

1 ny karaktär, inte ens något annat.. Definitivt inte en karaktär jag tyckt saknats. Alla klasser från Diablo 2 finns representerade på något sätt i D3, utom Druiden... Det enda utom en expansion som skulle få mig tillbaka till D3 och lägga pengar på.. Överlag så har bara Hearthstone och Diablo varit besvikelser för mig. Tråkigt.. Hade sett fram mot mer än detta.

Medlem

För ett år sedan var det ett jävla gnäll om att folk ville ha necro, folk får necro. Nu gnäller ni om att det inte är tillräckligt.

Kan alla nejsägare istället skriva lite konstruktiv kritik och faktiskt skriva något intressant om vad ni faktiskt VILL ha med i spelet?

Medlem
Skrivet av Nelfie:

För ett år sedan var det ett jävla gnäll om att folk ville ha necro, folk får necro. Nu gnäller ni om att det inte är tillräckligt.

Kan alla nejsägare istället skriva lite konstruktiv kritik och faktiskt skriva något intressant om vad ni faktiskt VILL ha med i spelet?

Folk ville ha necro för 2 år sedan, många har gått vidare och en ny klass som antagligen kommer vara svindyr, för hallå det är Blizzard, e inte tillräckligt för att jag ska gå tillbaka till D3.

Medlem

Jag ville ha necro/amazon för 2 år sedan, jag ville ha dem vid release. Det sämsta med D3 är deras klasser.

Crusader var ett bra steg i rätt riktining och jag spelade sönder den.

Necro?

HELLYEAH!! D3 here i go again!
Har 2 polare som känner samma som mig, så 3x necro runs letsgo :D.

Nya klasser är PRECIS vad d3 behöver. Klasserna som finns är på tok för meh för den stora massan. Nu vill jag ha en renodlad no-pet amazon med bara, och en sorc (men wizarden är nog för lik sorcen)

Detta är fan bättre än en d2 remake. Ge mig d2 klasserna i d3 istället!

Medlem

Diablo fyller 20 år och är fortfarande aktivt idag. Det är fan imponerande av en franchise i dagens spelvärld.

Och Blizzard firar 20 år med en karaktär som ett dlc?? HAHAHAHAHAHA!!

Diablo serien är fan död. Diablo 4 kommer. OM det kommer runt 2020 som tidigast.

Vilken besvikelse.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Och Blizzard firar 20 år med en karaktär som ett dlc?? HAHAHAHAHAHA!!

Vilken besvikelse.

Japp fett antiklimax på den!

Men faktiskt tycker jag D3 blev bra med RoS. Men nu efter några seasons är det dags för något nytt och INTE det som presenterats.

Men visst lite mysigt med remaken. Blir säkert att man spelar igenom ettan för nostalgins skull.

Medlem

Blizzard fyller 20 år? Vart fan är Diablo 4 eller Warcraft 4?! Sämst!
Dom har cerkligen tappat stinget, tacka vet jag WC2 och Diablo 2 LoD!
Det gär var verkligen en besvikelse

Inaktiv

Jag älskade att köra som Necro i D2 och det var på grund av alla minions. Tycker det är absolut det roligaste spelstilen och jag ville verkligen gilla WD men det var för få minions. =/

Så länge man kan ha en massa minions att styra över så kommer jag lätt att börja spela igen =D

Medlem

Besvikelsen är total hos D3 gemenskapen på r/diablo. Medans en av rage-trådarna närmar sig 5000 upptryck skulle man med säkerhet kunna summera detta som ett totalt magplask av Blizzard.

Massor av spelare letar nytt ARPG, och borta på r/pathofexile är det full rulle med nya före detta D3 spelare som blir emottagna med öppna armar av PoEs community.

Blizzard ger ännu ett serve-ess till GGG med deras Path of Exile, som till skillnad från D3 fortsätter att utöka sin spelarbas för varje expansion och liga de släpper.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

För ett år sedan var det ett jävla gnäll om att folk ville ha necro, folk får necro. Nu gnäller ni om att det inte är tillräckligt.

Kan alla nejsägare istället skriva lite konstruktiv kritik och faktiskt skriva något intressant om vad ni faktiskt VILL ha med i spelet?

Balans mellan skills och setitems, vissa saker är fortfarande helt värdelösa sedan spelet släpptes.
Bara en ny klass och 2 nya zoner (zoner som hitintills varit med i vanliga patcher). Allt som lades till nu under den tiden då de firar 20år är det vanliga plus en karaktär så du kan fortsätta spela samma sak som du gjort de senaste 2åren i RoS.
En expansion från det öppna slutet i RoS är det hög tid för precis som RoS var för originalet efter så lång tid. Att då bara lägga in Necromancer och inte Druiden också osv i ett så stort firande som detta känns bara meh i det stora hela.

Medlem

nope, blire ej att installera detta , inget större nytt, en ny klass 2 nya maps och d1 i d3, kom igen förfan blizzard...


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Alltså, visst att Diablo 2 och Blizzard titlar är aktiva rätt länge. Men Diablo 3 släpptes ju faktiskt 2012, kanske dags att stänga av livsuppehållande åtgärder och fokusera på nästa projekt istället.

Medlem

En ny klass efter sommaren? Hur många är dom i D3-teamet egentligen? 3-4 stycken?


signatur

40-årig tjock och matälskande ninja från västkusten.

Medlem
Skrivet av Quid:

En ny klass efter sommaren? Hur många är dom i D3-teamet egentligen? 3-4 stycken?

Efter sommaren, har dom ändrat först sa dom ju bara 2017? Hursomhelst 100 kr kan jag väl tänka mig betala för en klass, mer än så och jag vill iaf ha tillräckligt content för en akt till.

Medlem
Skrivet av rosski:
Skrivet av Quid:

En ny klass efter sommaren? Hur många är dom i D3-teamet egentligen? 3-4 stycken?

Efter sommaren, har dom ändrat först sa dom ju bara 2017? Hursomhelst 100 kr kan jag väl tänka mig betala för en klass, mer än så och jag vill iaf ha tillräckligt content för en akt till.

De hade ju en till presentation där de gick in på lite detaljer, då snackades det om ett halvår in i 2017 eller något liknande. Har jag för mig iallafall..

Gnällkuk

En expansion på fyra år och en ny klass? D3 verkar vara helt övergett till förmån av utvecklingen av D4 med andra ord. Hade som alla andra verkligen hoppats på en ny expansion, necron får mig inte att bli jättehård i byxan direkt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Nice! Min favvoklass från när jag var en parvel och lirade d2. Riktigt taggad på lite D3!

Medlem

Ah, Färskt kött

Medlem

fira 20 år och det här är skiten man får . . .

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Kommer inte räcka för att hålla spelet vid liv tyvrr.. För deras eget bästa får vi hoppas på att de är en bra bit in i utvecklingen på D4.

Jag tror stenhårt på att D4 annonseras om 2 år. Hade D4 inte varit i utveckling hade de inte annonserat en patch utan en expansion istället.

1
Skriv svar