Hearthstone får nya kort - Mean Streets of Gadgetzan

Robot
Medlem
Hearthstone får nya kort - Mean Streets of Gadgetzan

Tycker alltid det är kul med nya kort.
Är det något annat set som fasas ut nu? Blackrock?

Inaktiv
Skrivet av drdolk:

Tycker alltid det är kul med nya kort.
Är det något annat set som fasas ut nu? Blackrock?

Emperor T åker ur.

Medlem

Happ... Känns lite återanvänt från Gnomes vs. Goblins.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Är det inte i typ mars-april (eller när det nu är som year of the Kraken tar slut i o m nästa expansion) som förra årets expansioner försvinner? (Alltså blackrock, grand tournament och league of explorers)

Jag tror inte något försvinner från standard med den här expansionen. Rätta mig gärna om jag har fel dock.

Medlem
Skrivet av drakon64:

Är det inte i typ mars-april (eller när det nu är som year of the Kraken tar slut i o m nästa expansion) som förra årets expansioner försvinner? (Alltså blackrock, grand tournament och league of explorers)
Jag tror inte något försvinner från standard med den här expansionen. Rätta mig gärna om jag har fel dock.

Jo så är de förvisso men Grand Tournament måste väl gå i pension nu iaf? Känns så tanke på de va den kortleken man kunde vinna om man valde rätt "champion" nu sist i deras tour. Sen nästa år ryker ju BRM och LOE känns de som. Ingen mer Reno å ingen mer Emperor även om Reno kommer va den mest saknade bland locks

Medlem

Det var ganska många bra och väldesignade kort i just LoE. Kommer även att sakna t ex Brann.

Ambassadör
Xbox

Smurf-Yatzy är också kul.


signatur

Jump in.

Inaktiv
Skrivet av Mortaigne:

Smurf-Yatzy är också kul.

För mycket RNG!

1
Skriv svar