Blizzard avtäcker patch 7.2 för World of Warcraft: Legion

Robot
Blizzard avtäcker patch 7.2 för World of Warcraft: Legion
Medlem
Blizzard avtäcker patch 7.2 för World of Warcraft: Legion

Jag gillade Legion från dag ett och ännu mer efter hand. Sättet dom livar upp gamla delar av spelet med nytändning är riktigt bra. Bra att dom levererar mer på PvP-sidan också. Inte för att jag bryr mig jättemycket om det men det behövs för livslängden


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Man hinner inte med något annat nu för tiden...

Medlem

Liknande spelläge som i HS? Luckiest RNG wins?

Medlem

Då borde 7.3.0 bli Fall of Sargeras -> Ny exp WoW: Voidlords


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

World of Warcraft? Är det nåt nytt spel eller? Kanske borde testa...

Ambassadör
Xbox

Grottor?


signatur

Jump in.

Inaktiv
Skrivet av robbis:

World of Warcraft? Är det nåt nytt spel eller? Kanske borde testa...

Ja nästan lika nytt som Diablo 1. (Dom gjorde en battlefield med 1an så det är svinnytt jag lovar)

Medlem
Skrivet av Seraium:

Då borde 7.3.0 bli Fall of Sargeras -&gt; Ny exp WoW: Voidlords

Dem nämnde att expansionen inte är slut med 7.2, även fast man kan tro det. Vidare skulle vi ta fighten till Legions egna "hemvärld" Argus.

Medlem

Vore väl rimligt att göra hela världen med "skalande fiender". I alla fall där det går.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Precis som tidigare så måste man klara av achivements för att kunna flyga. Första fasen av detta går att göra nu och man kan kolla vad man har kvar att göra här: http://www.wowhead.com/flying

Gen
Medlem
Skrivet av Kane:

Vore väl rimligt att göra hela världen med "skalande fiender". I alla fall där det går.

Ja, det hade faktiskt inte vart fel att "skala" världen på samma sätt som i Broken Isles så att man kan questa lite var man vill utan att behöva oroa sig för sin level.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Kane:

Vore väl rimligt att göra hela världen med "skalande fiender". I alla fall där det går.

Ja, det hade faktiskt inte vart fel att "skala" världen på samma sätt som i Broken Isles så att man kan questa lite var man vill utan att behöva oroa sig för sin level.

Det är i och för sig också en poäng. Själv tänkte jag mer på att hålla liv i fler områden. Som det varit levlar man ju förbi flera områden om man gör ett helt område. Med skalande skulle man ju kunna köra alla precis som i Legion.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

1
Skriv svar