Call of Duty: Infinite Warfare får både höga och låga betyg

Medlem
Skrivet av Keza:

Vill bara ha Modern Warfare Remastered... hur kan jag göra det utan att punga upp 700kr+? Tvingar en att köpa deras äckliga nya spel.

Gav strax under 500 på cdkeys.com. Dock är det nya cod 4 ospelbart för mig.

Medlem
Skrivet av Pinnen:
Skrivet av autograph:

...och vad ser jag på STEAM då när jag ska till precis att börja spela "Call of Duty: Infinite Warfare" Legacy Edition (PC), som jag betalt 695 kr. för:

"Call of Duty®: Infinite Warfare - Season Pass
Släppt: 4 nov, 2016
Call of Duty: Infinite Warfare Season Pass innehåller fyra episka kartpaket som släpps under 2017, bland annat helt nya multiplayerkartor och Zombies-innehåll, till ett fantastiskt pris.
49,99€"!

Jag tycker att det borde ha ingått.

Svinigt, men inte oväntat. Väldigt bra sätt att fragmentera spelarbasen på också. Ännu mer än med Windows Store-tramset alltså.

woha, 50 euro för ett season pass är inte direkt som hittat heh. Rena ockerpriset.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Ja, så 50 euro till för Season pass med bara fyra banor? Kostar ju nästan lika mycket som spelet!
Jag ska fråga på Game-Stop om de säljer Season pass billigare. Tidigare så har de gjort det.


signatur

autograph

Medlem

Så har testat spelet nu ett tag och måste säga att spelkänslan är riktigt bra! Som cs spelare så är dock inte mitt "cod aim" så bra som jag hade hoppats

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av Keza:

Vill bara ha Modern Warfare Remastered... hur kan jag göra det utan att punga upp 700kr+? Tvingar en att köpa deras äckliga nya spel.

Gav strax under 500 på cdkeys.com. Dock är det nya cod 4 ospelbart för mig.

Varför är det ospelbart?
Jag hade inga problem med det!


signatur

autograph

Inaktiv
Skrivet av Keza:

Vill bara ha Modern Warfare Remastered... hur kan jag göra det utan att punga upp 700kr+? Tvingar en att köpa deras äckliga nya spel.

Om du väntar tålmodigt så vågar jag lova att dom kommer släppa Cod4 remastern separat så fort säljsiffrorna börjar dala och det blir mer lönsamt att kränga remastern för sig. Ja dom har sagt att dom inte kommer göra så för att folk ska bli lurade att köpa vid release men eftersom dom är styrda av pengar som vilket annat företag så kommer det hända så småningom.

Det kan blir för övrigt mitt första Cod sedan Black Ops till PS3.

Medlem

Jag har fastnat. Hur kommer man förbi Mech-roboten och vidare i spelet (Cod:IW)?
"Använd det stora vapnet", hör jag att de ropar innan jag dör.
---
Edit: Ok. Nu vet jag.
Jag hittade en walkthrough.
https://youtu.be/SdS9EkyWDzE


signatur

autograph

Medlem

"Wot I Think – Call Of Duty: Infinite Warfare’s Campaign"
https://www.rockpapershotgun.com/tag/call-of-duty-infinite-wa...

En kommentar i tråden om recensionen:
"TL;DR: buy Titanfall 2 instead"


signatur

autograph

12
Skriv svar