Till slut - Sombra avtäckt som nästa Overwatch-hjälte

Robot
Till slut - Sombra avtäckt som nästa Overwatch-hjälte
Medlem
Till slut - Sombra avtäckt som nästa Overwatch-hjälte

Nog dags att göra ett inköp!

Medlem

Dags för ett par veckor av 6 Sombra vs 6 Sombra i sann TF2-anda.

Medlem

Hur cool var inte Sombra?


signatur

XBL: facingdeath88 - Gears of War 3 & Battlefield 3

Medlem

Så vilken cute och pixel blir det denna gången då?

Vist kanske det viktigaste är om det är roligt att köra denna och vilken klass hon blir (support gissar jag). Men tagit alla cute och har bara några få pixel kvar, så vill ha hennes med för skojs skull:)

Medlem

Trevligt med en ny offensive hero. Har börjat tröttna så smått på dom som finns just nu

Medlem
Skrivet av broken-arrow:

Så vilken cute och pixel blir det denna gången då?

Vist kanske det viktigaste är om det är roligt att köra denna och vilken klass hon blir (support gissar jag). Men tagit alla cute och har bara några få pixel kvar, så vill ha hennes med för skojs skull:)

Hon blir Offensive.

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/sombra/


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Påminner om andra bossen i Deus Ex Human Revolution.

Medlem

Har saknat jus en stealth hero, misstänkter att Sombra och jag kommer ha många roliga timmar ihop.

Medlem

Alejandra har vuxit upp.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av broken-arrow:

Så vilken cute och pixel blir det denna gången då?

Vist kanske det viktigaste är om det är roligt att köra denna och vilken klass hon blir (support gissar jag). Men tagit alla cute och har bara några få pixel kvar, så vill ha hennes med för skojs skull:)

Hon blir Offensive.

https://playoverwatch.com/en-us/heroes/sombra/

Ååå synd gissa fel Få se när man får veta enes cute och pixel nu då

Medlem

Finns det inte redan ett överflöda av karaktärer redan?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:

Finns det inte redan ett överflöda av karaktärer redan?

Inte när karaktärernas mångfald är grundläggande för spelidén.

Medlem

Det ser ju bara ut som ett COD med dålig grafik!
Vad är nytt?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Det ser ju bara ut som ett COD med dålig grafik!
Vad är nytt?

Är du full eller?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Seraium:

Finns det inte redan ett överflöda av karaktärer redan?

Den meningen, men, nej. Det finns inte särskilt många karaktärer. Inte om man tänker per klass. Fler vore att föredra för att få mer variation

Medlem

Inte värt att nämna Varian och Ragnaros till hots? Die insect! BY FIRE BE PURGED!

Medlem
Skrivet av kebbe:

Dags för ett par veckor av 6 Sombra vs 6 Sombra i sann TF2-anda.

Fast nu ska visst Quick Play ändras så man bara kan ha en av varje hjälte.

Medlem

Verkar vara en riktigt rolig hjälte! Kommer passa bra in!

Medlem

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Medlem

Som karaktär älskar jag henne redan, och hon verkar även bli riktigt rolig att spela.
Men jag hade önskat mig en till tank. Men jag antar att jag får försöka lära mig spela Winston som Miro i Sydkoreas lag gjorde i turneringen istället... fy fasiken.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Medlem

Spelet är som bäst om man har ett fullt team som vet vad de gör, de byter heroes när det behövs. OW är gjort för att spela med fullt team, speciellt när det kommer till competitive.

Men eftersom det är så många miljoner spelare som spelar det så brister spelet totalt när det kommer till solo eller 2-5 manna team. För man kommer alltid att stöta på spelare som inte bryr sig, som bara kör en hero och det kvittar vilken map eller mode det körs. Finns man i träsket 0 - 3500p i ranked så kommer man få med sånna spelare mer än man vill eftersom det finns så många miljontals spelare.

Därför tycker jag personligen inte spelet är bra gjort för public random matcher. Pga alla olika abilities, ulti, vapen som gör det omöjligt att balansera just för random spelare som bara kör en och samma hero.

Då jag är en gammal quakare.. så ser jag framemot nya quake som kommer. Dock kommer de ha en ability men alla kommer att ha samma förtusättning när det kommer till vapnen som gör det mer balanserat än i OW. Och då kommer man förhoppningsvis slippa randoms som förstör för en.. sen... tack och lov så gör dom inte det till konsol heller. För OW känns lite för mycket konsol.

Medlem
Skrivet av draco:

text

Ingen tvingar en att spela comp. Quickplay finns ju. Vill man spela med likasinnade så får man göra ett lag med vänner. Inte svårare än så. Finns alltid folk i spel som är sämre, kör solo, eller förstör. Konstigt att det alltid ska klaggas på dessa i just OW.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Förklara istället för att bara säga att jag har fel? du har inte kommit med några motargument.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av employed:
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Förklara istället för att bara säga att jag har fel? du har inte kommit med några motargument.

Tja, den kritik som inte avser en rena smaksaker verkar ju komma från jämförelser med andra spel och är därför ur sitt sammanhang.
Det finns ett fåtal klasser med 'autoaim', men detta är balanserat med antingen låg skada eller att det inte går att använda särskilt ofta.
Tanks/klasser i Overwatch har ganska lite med hur mycket skada man kan göra utan definierar hur du gynnar ditt eget lag och det taktiska spelet.
En tank gör bara överlägsen skada i sin omedelbara närhet.

Medlem

Overwatch League är en betydligt större nyhet än Sombra, men ändå har "sveriges bästa spelsida" inte skrivit ett ord om det.

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:

Overwatch League är en betydligt större nyhet än Sombra, men ändå har "sveriges bästa spelsida" inte skrivit ett ord om det.

Så du menar att en ny liga, exklusiv för professionella spelare, som majoriteten av spelarna inte bryr sig om och som kommer att etableras nån gång i framtiden har större nyhetsvärde än en ny karaktär som omgående förändrar spelet för precis alla som spelar Overwatch, inklusive alla proffs som kommer att söka sig till ovan nämnda liga?

Det är något fel i ditt resonemang.

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av employed:
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Förklara istället för att bara säga att jag har fel? du har inte kommit med några motargument.

Tja, den kritik som inte avser en rena smaksaker verkar ju komma från jämförelser med andra spel och är därför ur sitt sammanhang.
Det finns ett fåtal klasser med 'autoaim', men detta är balanserat med antingen låg skada eller att det inte går att använda särskilt ofta.
Tanks/klasser i Overwatch har ganska lite med hur mycket skada man kan göra utan definierar hur du gynnar ditt eget lag och det taktiska spelet.
En tank gör bara överlägsen skada i sin omedelbara närhet.

Ah jo ddu verkar veta väldigt mycket om spelet själv. . . 2 hjältar med 100% autoaim, 3 hjältar med kon attacker som inte går att missa. Snipers som har en extra cm på hitboxes. The list goes on, sen att skadan är balanserad tycker jag ärligt talat inte har nått med saken att göra.

När du tar bort Aimen från ett fps, vad fan finns då kvar?
Köper att folk gillar spelet, har roligt i det ibland, typ varje 10:e match då du inte får idioter i ditt llag då spelet är så ovänligt mot solospelare.

Men att folk försöker sälja det som ett esport spel, när du når skillcap på 2-3 månader är skratteretande.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Ahris:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av employed:
Skrivet av faceslicer:

Mer pastellfärgade söta tjejer och tuffa killar. Men kidsen köper det antar jag. Tycker det roligaste var deras esport satsning. I fucking overwatch. Fan massa hjältar med auto aim. Trasiga hitboxes. Supporta som är skitråkiga och lätta att spela. Tanks som gör lika mkt skada som offensiva dps klasser. Ne jag gillar fan inte nya blizzard som gör spel för barn . .

Smaken är som baken. Du gillar det inte men flera miljoner spelare gör det. Att du har fel på de flesta av dina påståenden visar också hur insatt du är.

Förklara istället för att bara säga att jag har fel? du har inte kommit med några motargument.

Tja, den kritik som inte avser en rena smaksaker verkar ju komma från jämförelser med andra spel och är därför ur sitt sammanhang.
Det finns ett fåtal klasser med 'autoaim', men detta är balanserat med antingen låg skada eller att det inte går att använda särskilt ofta.
Tanks/klasser i Overwatch har ganska lite med hur mycket skada man kan göra utan definierar hur du gynnar ditt eget lag och det taktiska spelet.
En tank gör bara överlägsen skada i sin omedelbara närhet.

Ah jo ddu verkar veta väldigt mycket om spelet själv. . . 2 hjältar med 100% autoaim, 3 hjältar med kon attacker som inte går att missa. Snipers som har en extra cm på hitboxes. The list goes on, sen att skadan är balanserad tycker jag ärligt talat inte har nått med saken att göra.

När du tar bort Aimen från ett fps, vad fan finns då kvar?
Köper att folk gillar spelet, har roligt i det ibland, typ varje 10:e match då du inte får idioter i ditt llag då spelet är så ovänligt mot solospelare.

Men att folk försöker sälja det som ett esport spel, när du når skillcap på 2-3 månader är skratteretande.

Får du idioter i ditt lag så kör du med andra ord inte 6v6 och har således garanterat inte kommit i närheten av "skillcap". Förmodligen har du inte ens högre än platinum.

12
Skriv svar