Hur ser din dag ut?

Inaktiv
Hur ser din dag ut?

Hej!

Skulle vilja tipsa er om Dagens händelse, där man som läsare delar med sig utav dagliga händelser.

Jag äger inte bloggen!

Medlem

Idag? Hmm. Vaknade 11:30-- sovit ut efter att dagen innan känt mig mör från nyårsfirandet. Drack mitt kaffe framför datorn och uppdaterade mig om vad som hänt i världen under natten.
Har burit ut och slängt en gammal säng. Jobbat lite. Springer nu mellan datorn, kollar om jag fått ett svar från en kund, och bygger en garderob.

Så kul har jag det.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Jag har kört lite fifa och uncharted 2. Jag har gått och tränat på gymmer med farsan och nu ska snart hela tjocka släkten komma så vi kan gå och äta på en italiensk resturang.

Medlem

Lördag (2 januari 2010)

Vaknade vid 12.00, åt frukost (en macka med Nutella och juice till) och spelade Left 4 Dead med kusinen (MilleX). Nu väntar jag på farbror som kommer på besök för att äta tacos och kolla på Star Wars ikväll på TV4.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Nu väntar jag på farbror som kommer på besök för att äta tacos

Ska också käka tacos idag. High-five!

\o


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Vaknade vid 14:30. In på datorn, köra nyhetsrutinen. Äta fiskpinnar. Datorn, FZ o allmän kontakt med cybermänniskor. Naila var. 1, 2, och 4 - Mozarts KV 331. Snart blir det det sista i verket - ALLA TURKAR
Annars har det inte blivit mycket mer. Tycker jag förtjänar lite slapp efter ett jekligt intensivt skolhalvår.

Medlem

(2 Januari 2010)

Vaknade 12.55, kände inte mig hundrig så jag skippa frukosten, som WaltX nämnde så lirarde vi L4D.Ikväll blir det Tacos och STAR WARS!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar