Spelåret 2010

Medlem
Spelåret 2010

Vad säger ni?

Vilka spel dreglar ni efter? Vilket spel kommer sätta en ny ribba inför allt annat? Vilken genre kommer dominera? Kommer spelutvecklingen gå mot nya håll?

Kommer 2010 överlag vara ett bra spelår?

Frågorna är många!

Jag tror 2010 kommer slå 2009. Många tunga titlar som kommer ut redan nu i vår:
Mass Effect 2, Heavy Rain, FF och för många (och mig) Battlefield Bad Company 2.

Sedan får WoW-fansen sin del av kakan under året med en ny expansion. Vad väntas till juletiderna? Säkert nå mumsigt spel att spela i kylan!

Och får vi se Microsofts Natal i år? Kommer rörelsekänsligheten att nå ny nivå redan i år?

Vad säger ni?

Medlem

För mig tog de stora FPS'en jag väntat på ett steg tillbaks i kvalité 2009. Så 2009 var ett dåligt spelår, för mig alltså.

Har nu inga speciella förväntningar 2010 så jag hoppas på att bli glad ifall någonting bra släpps.

Väntar på diablo3, men det vet man aldrig vilket år det dyker upp.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Jag är osäker, dock tror jag att racingen kommer höjas en nivå pga av gran turismo 5.

Inaktiv

Det finns väl redan en sån här tråd?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Citat:

För mig tog de stora FPS'en jag väntat på ett steg tillbaks i kvalité 2009. Så 2009 var ett dåligt spelår, för mig alltså.

Instämmer, hela spelåret har präglats av ett slags anti-klimax.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Pc: Battlefield Bad Company 2, hoppas hårt på detta efter klantet spelutvecklarna gjorde med cod mw2

Pc: Ny starwars mmorpg liret , dräggel , kan bli mitt nya långlir hoppas fler polare vill spela det annars blir det inte lika kul.

Ps3: GT5 så klart har inget bra racing lir där och detta skulle vara smutt efter att testat timetest demot så är suget stort.

Annars inga övriga titlat so far som intresserar


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv

mass effect 2 fan va bra ettan va tvåan måste va lika bra. starcraft 2.. 1 va ochså jävligt skön så tvån måste va bra belive in blizzard


signatur

Jävla Borgare

1
Skriv svar