Nytt Metro-spel släpps nästa år

Robot
Nytt Metro-spel släpps nästa år

Dimitry Glukhovsky släpper ny bok med spel som uppföljning.

#metro-last-light


Medlem
Nytt Metro-spel släpps nästa år

Nice Både spelen och böckerna är riktigt bra, ska bli intressant!

Medlem

Weeeeeee. Inte bara dåliga nyheter idag!

Medlem

Kan starkt rekommendera de böcker huvudboks författaren har skrivit här även läst 2 av de som är skrivna av andra men med Dimitry Glukhovskys godkännande. De jag läste om utspelade i samma universum men i sankt petersburg inte samma stil av bok som metro 2033 och 2034 med filosofiska tankar osv men enda ganska bra

Medlem

YES!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Nice. Grymt bra böcker och ganska trevliga spel.

Medlem
Medlem

Metro 2033 var riktigt bra, gillade inte 2034.

Medlem

Läste första boken, vad heter den andra?

Medlem

metro 2034 försvaret om någon station med ryskt namn

Medlem

Sevastopolskaja omöjligt att komma ihåg iallafall svenska versionen heter så

Medlem

Riktigt bra spel, speciellt Metro 2033.

Medlem

Bra nyheter, man blev ju väldigt besviken i och med deras VR-utannonserande!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Jeeeees, tack gode gud.! Jag fick uppleva dessa 2 mästerverk först i somras, då jag shoppade Metro Redux Bundle under Steam Summer Sale. Jag kände ju till de sedan tidigare, men skaffade först en dator nu i maj i år för att kunna lira FPS-spel med mus & tangentbord, så då äntligen kunde jag skaffa mig en drös med skjutspel. O vilken upplevelse det blev. Detta var en kanon nyhet för egen del...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Mustiga och bra spel. Köp dessa nu.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Vore guld om det är open world och upp o ner i tunnlarna är utan loading screen. Im down for that!

Medlem

Fak jäs! Har tagit alla achievements och troféer till båda Metro-spelen hehe. Jag behöver meeer! =D


signatur
1
Skriv svar