Inget nytt Metro-spel nästa år trots allt

Robot
Inget nytt Metro-spel nästa år trots allt

Tar antagligen längre tid än så.


Inaktiv
Inget nytt Metro-spel nästa år trots allt
Medlem

Dag, nabbit!


signatur
Medlem

Hoppas på ett mer öppet spel, likt stalker.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Metro spelen är riktigt nice. Ser starkt fram emot en uppföljare. Hmm kanske lira igenom serien igen.

Medlem

Gillade första spelet starkt, men kunde aldrig riktigt få in känslan för tvåan. Något saknades.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Väntar fortfarande på svenska översättningen av boken!

Medlem

Synd... jag som har blivit så förälskad i dessa titlar. Kul dock att det e på "G"...
För övrigt så visade Metro spelen att varje titel inte behöver vara "Open World". Jag gillar de som de är med lite smalare banor.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem

Spelen är grymt roliga och spännande. Men ett "Open World" såsom stalker kommer det nog inte bli. Det linjära som Metro har funkar perfekt. Störde mig aldrig på att det var linjärt. Det blev mer att man sög in sig i storyn bättre. Ett öppet Metro skulle jag nog se som mer action betonat. tycker den smygande skräcken är mer viktig i Metro.

Och sen är det bra att utvecklaren väljer vänta tills spelet är klart. Då är jag mer taggad att köpa spelet än ett halvtaskigt kodat spel som kanske släps en patch eller två (typ som Batman Arkham Knight)

Medlem

Helt ärligt va lätt att det blev så fel. Länken, sidan från första början så var det nån person som uppfattade att nytt spel ska släppas, nyfiken som man blev kikade man in på hemsidan och såg att det bara var en bok? Förstår inte hur man kan missuppfatta det helt enkelt, sen att hundratals andra gör det också... Förstår att ny mans sky sålde som det gjorde när inte en jävel är källkritisk.

Medlem

Inte kört spelen. Kanske värt att införskaffa!

Medlem

Ryssland, som Metro-franchisen är registrerad i och Ukraina, som utvecklarna håller till i ligger fortfarande i krig med varandra, där har ni orsaken. Så länge handelsblockaden råder kommer ni inte se till något nytt Metro.

Medlem
Skrivet av Sir Puffybear:

Inte kört spelen. Kanske värt att införskaffa!

Gör det. Båda är gryma och väldigt snygga

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Sir Puffybear:

Inte kört spelen. Kanske värt att införskaffa!

Gör det. Båda är gryma och väldigt snygga

Bara kör dem i rätt ordning. Och kolla INTE spoilers före!


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem
Skrivet av ChosenByGod:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Sir Puffybear:

Inte kört spelen. Kanske värt att införskaffa!

Gör det. Båda är gryma och väldigt snygga

Bara kör dem i rätt ordning. Och kolla INTE spoilers före!

Exakt

Medlem
Skrivet av Dres81:
Skrivet av ChosenByGod:
Skrivet av Dres81:
Skrivet av Sir Puffybear:

Inte kört spelen. Kanske värt att införskaffa!

Gör det. Båda är gryma och väldigt snygga

Bara kör dem i rätt ordning. Och kolla INTE spoilers före!

Exakt

1
Skriv svar