Trackmania Turbo får VR-stöd

Robot
Trackmania Turbo får VR-stöd

Vi är inte säkra på att det är en bra idé.

#trackmania-turbo


Medlem
Trackmania Turbo får VR-stöd

༼´◓ɷ◔`༽
▅██


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Troligtvis rätt hög pukefaktor där...

Medlem

Tydligen så finns det ingen cockpit view, enligt personer på steam forumet.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Mår lite illa av att bara kolla på videon


signatur

¯\_(ツ)_/¯

Medlem

Klart det är en bra idé!

Illamående i VR är ett väldigt snabbt övergående fenomen. Tog inte många timmar innan min skalle hade vant sig helt och hållet vid alla sorters rörelser i VR.
Nu, hundratals timmar senare är det verkligen inget jag känner av.

Medlem

Inte haft några problem med de bilspel och andra "snabba" spel jag testat hittills, men visst, det är väldigt individuellt och visst, TM är.. speciellt...

ELF
Medlem
Skrivet av Seraium:

Tydligen så finns det ingen cockpit view, enligt personer på steam forumet.

Detta har aldrig funnits i något TM spel.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Den sista meningen gav mig huvudvärk

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:

Klart det är en bra idé!

Illamående i VR är ett väldigt snabbt övergående fenomen. Tog inte många timmar innan min skalle hade vant sig helt och hållet vid alla sorters rörelser i VR.
Nu, hundratals timmar senare är det verkligen inget jag känner av.

Det där måste vara sjukt individuellt. Jag har plöjt hundratals timmar i min Oculus men mår lika illa varje gång efter en halvtimmes spelande.

Medlem
Skrivet av undelete:
Skrivet av Zer0cooL:

Klart det är en bra idé!

Illamående i VR är ett väldigt snabbt övergående fenomen. Tog inte många timmar innan min skalle hade vant sig helt och hållet vid alla sorters rörelser i VR.
Nu, hundratals timmar senare är det verkligen inget jag känner av.

Det där måste vara sjukt individuellt. Jag har plöjt hundratals timmar i min Oculus men mår lika illa varje gång efter en halvtimmes spelande.

Är nog du du som är ovanligt känslig.

Medlem

Hahaha kräkas är ett faktum:) Helt sjukt kommer testa men tar inte många sekunder för mig att bli illamående med sånt. testade Redout höll inte för mig heller men spelet är askul på stora teven:)

Medlem
Skrivet av Zer0cooL:

Klart det är en bra idé!

Illamående i VR är ett väldigt snabbt övergående fenomen. Tog inte många timmar innan min skalle hade vant sig helt och hållet vid alla sorters rörelser i VR.
Nu, hundratals timmar senare är det verkligen inget jag känner av.

Håller med. Va lite drygt i början men nu märker jag inte ens av illamåendet. Älskar min htc vive hehe.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Zwanco:

Den sista meningen gav mig huvudvärk

Haha, vad hände där egentligen. Tack.


signatur
Gnällkuk

VR Free Update. Någon behöver jobba på engelskan tror jag. Fransmän antar jag? Var sugen på detta när det annonserades men sen när jag testade det måste jag säga att det kändes ytterst platt och blev snabbt tråkigt


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar