Multiplayerrulle på Medal of Honor

Robot
Medlem
Multiplayerrulle på Medal of Honor

Jaha. Vilket spel var det här sa ni? MW2 eller BC2 ?

Medlem

Det såg ut att vara jävligt likt COD4/MW2 iaf. Men det såg också löjligt roligt ut så det kanske blir ett köp.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

är lite för likt BC2 tycker jag

Medlem

Såg precis ut som BC2... fast det är ju klart, använder de frostbitemotorn så är det väl svårt att undvika det.

Medlem

Finns ju en collector's edition på Webhallen med. Men om man bokar den står det inget om beta-nyckel. Finns förbokningserbjudande (inklusive beta-nyckel) men då inte något collector's edition. Vafan?

Medlem

Såg jävligt bra ut! Likt mw2 och bc2 men det är ju annat innehåll ändå så ett givet köp!

Medlem

ser fränt ut 17 smäller det

Medlem

Yes! Det grafiska från BC och gameplay från Modern Warfare! <3


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Såg lite fler multiplayer demon, ser grymt bra ut och ljudet var helt sjukt. Blir att boka så fort som möjligt

Medlem

underbart!!! cod 4 meets BF2 :DDDDDDDDDDlängtat så länge Infantry srtider som cod fast fordon som bf2 :DDDDDDDDDDDDD


signatur

Rwa?

Medlem
Inaktiv

haha det ser ut att bli en finfin blandning av MW2 och BC2
nästan så att man längtar lite till när spelet kommer ut

Inaktiv

Precis pratat med Game som ska stå för koderna, och åtminstone Xbox-spelare får vänta till nästa vecka då de får koderna tidigast måndag. Fan va dåligt!

Medlem

Ser ärligt talat mer ut som en välgjord mod till BC2. En del av ljuden känner man igen från BC2 och många föremål i banan är direkt tagna från BC2.

Sen gillade jag inte att vapnen inte gav någon rekyl alls.

Medlem

Hur mycket copy & paste från BC2 är detta , seriöst..

Inaktiv
Skrivet av Whimsical:

Ser ärligt talat mer ut som en välgjord mod till BC2. En del av ljuden känner man igen från BC2 och många föremål i banan är direkt tagna från BC2.

Sen gillade jag inte att vapnen inte gav någon rekyl alls.

Var dock Xbox 360 versionen man fick kolla på, så man kan ju hoppas att PC versionen för rätt mängd rekyl.

Medlem

fan, de borde lägg ner mera krut på bfbc2 tycker jag

Medlem

Konsolskräp. Visa RIKTIGA versionen istället.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Är det här det resultat man får ifall man bakar ihop MW2 med BC2? Ser extremt likt ut på båda hållen. Är självklart ett köp!

Skrivet av Boomer:

Yes! Det grafiska från BC och gameplay från Modern Warfare! <3

Kan inte bli bättre

Allt för o slippa den där sega känslan i BC2 (alla MW lirare vet vad jag menar hehe)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Kommer nog att bli jävligt konstigt när Singleplayer och Multiplayer förmodligen har helt annorlunda feel. Dum ide att ha två motorer imo.

Medlem

fan va dumma alla e, ok det ser lite ut som MW2, men det är ju fortfarande en helt anna upplevelse, jag tror att det kommer bli mer action och mycket mer balanserat vilket gör att du blir sjukt kul

Moderator | Testpilot

Ser väldigt bra ut tbh.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Samma sak om och om och om igen...


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Pack of granades and a noobtube and im all set

Inaktiv

Räcker det att man har BC2 eller måste man även förboka spelet för att få testa betan?

Medlem

Ger ny innebörd till "Clone Wars"...

Medlem

Säkert lika uselt som BC2, finns inget förtroende för DICE längre. Same shit different name.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Konsolskräp. Visa RIKTIGA versionen istället.

Jag är PC 100% fan..men va fan, sluta med dessa meningslösa PC vs Konsol grejerna.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

12
Skriv svar