Ladda hem Dirt 3 gratis

Robot
Ladda hem Dirt 3 gratis

Kostnadsfri racing om du är lite rask.

#nyhetstips, #dirt-3


Medlem
Releasehästryttare

Skapade ett konto på humblebundle, men för att få spelet så måste man låsa sitt steam konto till dem.. så nej tack.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Dreijer:

Tack, missade det.


signatur
Medlem

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?


signatur

//Peace out

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?

ja, vad innebär det? Är det något man vill göra?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Ruffsen:

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?

ja, vad innebär det? Är det något man vill göra?

Jag gissar på att det är för att du inte ska kunna hämta hur många kopior som helst som du kan dela ut efter att erbjudandet gått ut.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Tack för svar. Då är d ju inte intressant. Bra spel dock.


signatur

//Peace out

Medlem

Dom menar med att man Länkar ett steam Konto till ett humble bundle konto. Vilket man nu mera gör ofta med andra saker också som Facebook etc.
Skönt att humble bundle har haft några bra bundles nu igen efter ett tag av reruns av gammla bundles.

Medlem

Precis, ihoplänkningen är ju som för många spel på Steam men som har t.ex egna launchers, t.ex Path of Exile.

Tack för tipset FZ!

Medlem

Tack för detta! Gratis är oftast gott!


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Devan:

Skapade ett konto på humblebundle, men för att få spelet så måste man låsa sitt steam konto till dem.. så nej tack.

Varför vill du inte göra det?

Låsa och låsa... det är för att hindra ryska nyckelsajter att knycka tusen nycklar att sälja vidare.

Medlem

Keys are temporarily exhausted for this product


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Far Cry - Blood Dragon går nu att ladda hem gratis hos Ubisoft.
Förutsatt att du är medlem(gratis) och använder deras launcher.
Omständigt, men gratis.

Medlem

Man får även DiRT3 till PS3 via Playstation Plus denna månaden

Medlem
Skrivet av Sniper_Nr1:

Keys are temporarily exhausted for this product

Bara uppdatera ett par gånger i typ tio minuter. Blir så när nycklarna tar slut men dom kommer in otroligt fort. Stod så i typ 8 min sen uppdaterade jag igen och där fanns koden.

Sen att låsa Humble Kontot till Steam är väl skitbra. Tycker folk som säljer tusen av samma nycklar är inte okej. Så om det stoppas är det väl kanon.

tack för gratis spel:) Bra spel också:)

Inaktiv
Skrivet av Devan:

Skapade ett konto på humblebundle, men för att få spelet så måste man låsa sitt steam konto till dem.. så nej tack.

Man länkar till ens Steam-konto precis som man gör för sitt sociala nätverk-konto till olika tjänster. När man har länkat ens konto på Humble Bundle, så kan man inte aktivera spel som man redan har i sitt bibliotek.

Att inte länka till ens konto från en mycket säker källa, klassar jag som paranoid. Vad för fel skulle hända om man gör det? Får sitt Steam-konto hackat? Hur?! Man lämnar ju inte ut någon känslig information!

Jag köpte precis Unreal Engine-paketet och kan inte aktivera Killing Floor på grund av att jag redan äger spelet. Svinbra! Kan endast ge spelet till någon annan som en gift.

Medlem

Ser personligen inte något problem med att länka till Steam, GoG kör på samma sätt med GoG Connect (som för några dagar sedan fått nya spel som går att länka från Steam) men jag kan förstå varför vissa inte vill göra det (kanske har man mer än ett konto på Steam).

Medlem

Har alla originalen inklusive Dirt 3 med complete edition, men tack ändå för tipset! Jag sprider infon vidare.
Tycker att Dirt 2 är lite bättre i styrningen och känns mer rejäl i bilhanteringen.


signatur

autograph

Medlem

Jag skulle önska ett nytt Dirt 4 då jag föredrar den mer arkad känslan. Gillar de gamla Dirt spelen.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ || Paranoid Bastard ||

Medlem
Skrivet av Devan:

Skapade ett konto på humblebundle, men för att få spelet så måste man låsa sitt steam konto till dem.. så nej tack.

Nä ta det lugnt.
Det är ingen fara, humble bundle är en legit site som även stödjer olika välgörenheter.
Det är bara en check så du inte får spel som du redan äger om man köper bundles tex.
Man får nycklarna då endå men endast för att ge bort som gåva.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Vilken härlig titel de bjöd på denna gång.

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?

Genom att länka ditt konto så ger du Humble Bundle tillåtelse att se ditt spelbibliotek så att du inte kan ta spelet gratis om du redan äger det. Detta är ett sätt att motverka vidareförsäljning genom sidor som G2A och Kinguin.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ruffsen:

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?

Genom att länka ditt konto så ger du Humble Bundle tillåtelse att se ditt spelbibliotek så att du inte kan ta spelet gratis om du redan äger det. Detta är ett sätt att motverka vidareförsäljning genom sidor som G2A och Kinguin.

Jag fick en nyckel trots att jag redan har det på Steam. Jag ska ge bort den och se om den fungerar för någon annan.

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Ruffsen:

Vad menar dom med att låsa sitt steam account?

Genom att länka ditt konto så ger du Humble Bundle tillåtelse att se ditt spelbibliotek så att du inte kan ta spelet gratis om du redan äger det. Detta är ett sätt att motverka vidareförsäljning genom sidor som G2A och Kinguin.

Jag fick en nyckel trots att jag redan har det på Steam. Jag ska ge bort den och se om den fungerar för någon annan.

Det går, därför de vill kunna se ditt bibliotek. Men oroa dig inte, de letar bara efter folk som missbrukar det.

Medlem

Dirt 3 är nog det bästa rallyspelet jag någonsin kört!

Medlem

Gratis är gott! Tackar för tipset

Medlem

kan inte få tag på det for free.
såg visst att det gällde bara fram till lördag vid kl 6pm london time

1
Skriv svar