Spana in Populous-inspirerade Project Dust

Robot
Medlem
Spana in Populous-inspirerade Project Dust

Ser lite små nice ut, gillade Populus väldigt mycket för länge sen

Medlem

Så... inget PC släpp? D:
Nu har jag ju både PS3 och 360 men om detta är ett strategispel (som populous) så har jag det hellre på PC. Det bara känns rätt för mig.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Värt att nämna är ju att spelets utvecklings leds av geniet Eric Chahi som inte har utvecklat ett spel på över ett decenium. Mannen är mest känd för vara bakom det gamla liret Another World som är en riktig trail&error-mardröm men är ack så atmosfärisk och av den trailern de visade upp ut av Project Dust tycker jag att det finns mycket som tyder på att de vibbarna kommer vi även bjudas på här. Han är ju en speldesigner av den gamla skolan och varje gång han pratar speldesign är det ju rena magi som sprutar ut hans mun och det är en riktigt fröjd för mitt spelhjärta att han har hittat tillbaka till branchen. Jag ser framemot detta!

Medlem

det såg onekligen jävligt intressant ut.

Medlem

På tiden! Ser snudden på underbart ut. Börjar bli bra länge sedan man va gud!

Medlem

Jävla konsolhoreri!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

pc är död, länge leve piraterna

Medlem

Säga vad man vill om Another World, trailern gav ett sjujävla intryck.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Inaktiv

Nu har man ju en krysslåda men ett popolus spel ska ju inte liras på en låda. Krävs en redig burk.

1
Skriv svar