The Last Guardian

Robot
The Last Guardian

Vi har väntat i närmare 3 000 dagar. Nu återstår mindre än 30.


Medlem
The Last Guardian

Jag var sjukt tveksam till ico och shadow men när jag körde dom så fastnade jag direkt. Jag hoppas att detta får en lika bindande som dom gamla fick. Kameran var inte bäst på dom heller och inte grafiken heller för den delen men det magiska i spelen som fick en på fall. Hoppas nu bara!


signatur

Jag gör aldrig fel och skulle jag gjort ett fel så är det ett fel!

Medlem

Kul, verkar som ett bra spel. Synd det inte är en PC release.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Belgath:

Jag var sjukt tveksam till ico och shadow men när jag körde dom så fastnade jag direkt. Jag hoppas att detta får en lika bindande som dom gamla fick. Kameran var inte bäst på dom heller och inte grafiken heller för den delen men det magiska i spelen som fick en på fall. Hoppas nu bara!

Onekligen sådana spel man måste uppleva för att fatta. Nej, tekniskt sett och mekaniskt finns ju en del att önska – men känslan! Den går inte att hitta någon annanstans.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Skön att det är till PS4. Sånna här spel blir helt enkelt fel om de optimeras för PC.

Medlem

Om de lyckas ingjuta lite av samma magi som i Ico och Shadow of the Colossus så kommer detta bli bra.

Medlem

Tror inte på att det existerar. Det är en hägring. En illusion. Är världen vi lever i verklig? Rött eller blått piller?

Medlem

Ser och låter Såååååå tråkigt att spela...
Man måste nog vara en fanboy för att uppskatta denna typen av spel/mytologi...

Medlem

Tydligen får man inte kritisera detta spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Avstängd
Skrivet av Vercadi:

Kul, verkar som ett bra spel. Synd det inte är en PC release.

Jag ser grafiskt att detta spel hade kunnat köras på många moderna PC gaming system.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:
Skrivet av Belgath:

Jag var sjukt tveksam till ico och shadow men när jag körde dom så fastnade jag direkt. Jag hoppas att detta får en lika bindande som dom gamla fick. Kameran var inte bäst på dom heller och inte grafiken heller för den delen men det magiska i spelen som fick en på fall. Hoppas nu bara!

Onekligen sådana spel man måste uppleva för att fatta. Nej, tekniskt sett och mekaniskt finns ju en del att önska – men känslan! Den går inte att hitta någon annanstans.

Fast njae? När Shadow of the Colossus kom så var det ett tekniskt mästerverk, helt otroligt vad de lyckades kräma ur gamla PS2. Vill minnas att spelet prisades för sin grafik. Att det sen inte åldrats med värdighet är en annan femma:)

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tydligen får man inte kritisera detta spel.

Har du testat?

Medlem

Fick rysningar när jag läste detta! Längtar minst lika mycket, bra skrivet!

Medlem
Skrivet av Ahris:
Skrivet av Kleptoman:

Tydligen får man inte kritisera detta spel.

Har du testat?

Min kommentar blev borttagen.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Collectors edition bokad sedan länge, väntat i många år nu. Nu banne mig så måste spelet hålla måttet annars blir detta den värsta besvikelsen i år och sen det annonserades.

Medlem

Fz Rape igen......


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av Map-pen:

Collectors edition bokad sedan länge, väntat i många år nu. Nu banne mig så måste spelet hålla måttet annars blir detta den värsta besvikelsen i år och sen det annonserades.

#STOPPREORDERINGVIDEOGAMES för böfvelen! Nötter!

Medlem

Som jag ser det verkar ju kontrollerna vara den stora dealbreakern. Som exempel kan jag ju nämna Evil Within vars värdelösa kontroller totalt dödade spelet för min del.


signatur

Antec Solo | Core2Duo E6600 | 1024x4 Ocz Gold PC6400 | Leadtek GTX260 Extreme | Hiper Type-R 580w | Samsung 940BW | MacBook

Medlem
Skrivet av Pinnen:
Skrivet av Map-pen:

Collectors edition bokad sedan länge, väntat i många år nu. Nu banne mig så måste spelet hålla måttet annars blir detta den värsta besvikelsen i år och sen det annonserades.

#STOPPREORDERINGVIDEOGAMES för böfvelen! Nötter!

Nej, jag förbokar inte ofta, men detta är ett spel jag väntat på sen dagen det annonserade, jag ska benne mig ha det dag 1 och utvecklarna bakom detta spel har aldrig gjort mig besviken.

Du kan va en nöt själv.

Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Pinnen:
Skrivet av Map-pen:

Collectors edition bokad sedan länge, väntat i många år nu. Nu banne mig så måste spelet hålla måttet annars blir detta den värsta besvikelsen i år och sen det annonserades.

#STOPPREORDERINGVIDEOGAMES för böfvelen! Nötter!

Nej, jag förbokar inte ofta, men detta är ett spel jag väntat på sen dagen det annonserade, jag ska benne mig ha det dag 1 och utvecklarna bakom detta spel har aldrig gjort mig besviken.

Du kan va en nöt själv.

Vi kan kompromissa. Jag är gärna en schweizernöt om du lovar att du verkligen har haft bra koll på spelet sedan det började utvecklas.

Medlem
Skrivet av Pinnen:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Pinnen:
Skrivet av Map-pen:

Collectors edition bokad sedan länge, väntat i många år nu. Nu banne mig så måste spelet hålla måttet annars blir detta den värsta besvikelsen i år och sen det annonserades.

#STOPPREORDERINGVIDEOGAMES för böfvelen! Nötter!

Nej, jag förbokar inte ofta, men detta är ett spel jag väntat på sen dagen det annonserade, jag ska benne mig ha det dag 1 och utvecklarna bakom detta spel har aldrig gjort mig besviken.

Du kan va en nöt själv.

Vi kan kompromissa. Jag är gärna en schweizernöt om du lovar att du verkligen har haft bra koll på spelet sedan det började utvecklas.

Visst får du va en schweizernöt om du vill.

Jag har följt spelet sen det annonserades, men det har inte sagts så mycket om det men jag håller tummarna för att det blir bra. Undviker att förboka spel i normala fall men varje gång jag ser en trailer från detta spel så blir det svårt att inte förboka det pga att det ser så otroligt intressant ut i mina ögon och jag gillar deras två tidigare spel. Tror inte detta spel kommer bli en DLC-fest.

Vet om att spelet ska ha lite kontroll problem, men jag har aldrig funnit att något spels kontroller varit ett problem för mig, men blir att se när spelet kommer ut. Tror resten av spelet kommer väl överväga dåliga kontroller.

Redaktör
Ponny
Skrivet av darkzolo:

Fick rysningar när jag läste detta! Längtar minst lika mycket, bra skrivet!

Mange takk för fina ord.

(För övrigt gillade jag hur det här "urartade" till ... schweizernöt. You can never go wrong med choklad.)


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar