Amy Hennig om Uncharted och EA:s nya Star Wars spel

Robot
Medlem
Amy Hennig om Uncharted och EA:s nya Star Wars spel

Såvida det nya Star Wars spelet har något med Star Wars 8 att göra, så förstår jag inte varför man håller titeln hemlig :/ EA har sagt väl att de har jobbat med spelet sedan de fick licensen, vilket är 3-4 år nu?

Medlem
Skrivet av Keima:

Såvida det nya Star Wars spelet har något med Star Wars 8... EA har sagt väl att de har jobbat med spelet sedan de fick licensen, vilket är 3-4 år nu?

Ja de köpte licensen 2013 men det enda jag kan minnas att EA nämnt ska ha en direkt koppling till själva filmerna är Battlefront spelen. Resterande spel har bara visat sig utspelas i samma universum.

Orkar inte kolla uppgifterna för min dator är död, och att surfa på mobil är en mardröm. =p

Medlem

Hoppas spelet inte blir "låst" till en viss film. BF klarar det bra så detta får gärna bli något annat.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Få´na till o fortsätta med ett avslut till Legacy of Kain serien!!!!!!

Medlem

Hah, coolt att jag har samma efternamn. Eller hur? aa, jag vet.

Medlem
Skrivet av Fuidama:
Skrivet av Keima:

Såvida det nya Star Wars spelet har något med Star Wars 8... EA har sagt väl att de har jobbat med spelet sedan de fick licensen, vilket är 3-4 år nu?

Ja de köpte licensen 2013 men det enda jag kan minnas att EA nämnt ska ha en direkt koppling till själva filmerna är Battlefront spelen. Resterande spel har bara visat sig utspelas i samma universum.

Orkar inte kolla uppgifterna för min dator är död, och att surfa på mobil är en mardröm. =p

Skrivet av Pretorian24:

Hoppas spelet inte blir "låst" till en viss film. BF klarar det bra så detta får gärna bli något annat.

tror definitivt att detta är ett fristående spel, storymässigt... tror till och med Amy har sagt det rakt ut, om jag inte minns snett


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

1
Skriv svar