Sömlös multiplayer fungerar inte i Watch Dogs 2

Robot
Medlem
Sömlös multiplayer fungerar inte i Watch Dogs 2

När släpps det till PC? Ju mer jag har sett utav spelet, desto mer fjantigare ser det ut, men det slutar alltid med att jag köper spelen ändå när de väl släppts.

Medlem
Skrivet av nils45:

När släpps det till PC? Ju mer jag har sett utav spelet, desto mer fjantigare ser det ut, men det slutar alltid med att jag köper spelen ändå när de väl släppts.

29:e

Medlem

Jag har inte sett någonting av det här spelet som verkar vara förbättrat jämfört med 1:an som var ett fiasko.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Jag har inte sett någonting av det här spelet som verkar vara förbättrat jämfört med 1:an som var ett fiasko.

Då antar jag att du inte har sett något överhuvudtaget. Det verkar bättre på alla sätt och tar sig själv inte lika seriöst som första, känns mer som Saints Row.

Testpilot

Multiplayern var irriterande i 1an och det fanns en bugg som gjorde att trots man slog av invasions så slogs de på igen vid omstart av spelet.
Den buggen fanns ett bra tag innan de patchade det.

Skrivet av kadavriak:

Jag har inte sett någonting av det här spelet som verkar vara förbättrat jämfört med 1:an som var ett fiasko.

Jag tyckte om 1an trots dess skavanker. I de videos jag sett verkar de förbättrat mycket och gjort spelet roligare att spela och inte lika seriöst som 1an.

Releasehästryttare

Läste igår att en spel testare blev bannad från spelet i 10 dagar för att tydligen hade han delat ett screenshot av en kvinna som låg medvetslös med vaginan visande .. ja du läste rätt, av någon anledning så ha de gjort kvinnor och män anatomiskt korrekta i spelet

(OBV:NSFW)

Sås: https://www.destructoid.com/nsfw-watch-dogs-2-features-fully-...

Det lär ju bli kontrovers av detta när spelet väl släpps och mer spelare blir bannade för att de delar screenshots av det hela.

KoP
Medlem
Skrivet av adde111:
Skrivet av kadavriak:

Jag har inte sett någonting av det här spelet som verkar vara förbättrat jämfört med 1:an som var ett fiasko.

Då antar jag att du inte har sett något överhuvudtaget. Det verkar bättre på alla sätt och tar sig själv inte lika seriöst som första, känns mer som Saints Row.

Fast det låter ju inget vidare om spelet har gått i samma riktning some Saints Row. :/ Gillade verkligen SR 1 och 2 men sen blev det bara utflippat och sämre och sämre.

KoP
Medlem
Skrivet av Devan:

Läste igår att en spel testare blev bannad från spelet i 10 dagar för att tydligen hade han delat ett screenshot av en kvinna som låg medvetslös med vaginan visande .. ja du läste rätt, av någon anledning så ha de gjort kvinnor och män anatomiskt korrekta i spelet

(OBV:NSFW)

Sås: https://www.destructoid.com/nsfw-watch-dogs-2-features-fully-...

Det lär ju bli kontrovers av detta när spelet väl släpps och mer spelare blir bannade för att de delar screenshots av det hela.

Jag tror mera att orsaken till att han blev bannad var för att han delade material (bilder/filmer) ifrån spelet innan spelet var släppt. Dom brukar väl vara hyffsat strikta emot sånt vad jag förstått.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Devan:

Läste igår att en spel testare blev bannad från spelet i 10 dagar för att tydligen hade han delat ett screenshot av en kvinna som låg medvetslös med vaginan visande .. ja du läste rätt, av någon anledning så ha de gjort kvinnor och män anatomiskt korrekta i spelet

(OBV:NSFW)

Sås: https://www.destructoid.com/nsfw-watch-dogs-2-features-fully-...

Det lär ju bli kontrovers av detta när spelet väl släpps och mer spelare blir bannade för att de delar screenshots av det hela.

Jag tror mera att orsaken till att han blev bannad var för att han delade material (bilder/filmer) ifrån spelet innan spelet var släppt. Dom brukar väl vara hyffsat strikta emot sånt vad jag förstått.

Om du läser så förstår du att du har fel, det är för han delade naket innehåll på playstations share funktion, så alla kan se, och la upp på twitter.

KoP
Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av KoP:
Skrivet av Devan:

Läste igår att en spel testare blev bannad från spelet i 10 dagar för att tydligen hade han delat ett screenshot av en kvinna som låg medvetslös med vaginan visande .. ja du läste rätt, av någon anledning så ha de gjort kvinnor och män anatomiskt korrekta i spelet

(OBV:NSFW)

Sås: https://www.destructoid.com/nsfw-watch-dogs-2-features-fully-...

Det lär ju bli kontrovers av detta när spelet väl släpps och mer spelare blir bannade för att de delar screenshots av det hela.

Jag tror mera att orsaken till att han blev bannad var för att han delade material (bilder/filmer) ifrån spelet innan spelet var släppt. Dom brukar väl vara hyffsat strikta emot sånt vad jag förstått.

Om du läser så förstår du att du har fel, det är för han delade naket innehåll på playstations share funktion, så alla kan se, och la upp på twitter.

Jag läste bara inlägget där det inte framkom hur eller var personen hade postat bilden. Tid för vidare efterforskningar fanns ej då jobbet kallade.

Isåfall: Vilken tabbe av både spelmakaren och Sony. Tillåts inget naket att postas via share funktionen så ska det inte heller finnas något sådant i spelen på PS. Möjligheten ska så att säga vara utesluten. Men tja, dom får väl patcha bort allt naket i PS versionen av spelet.

MS är betydligt softare kring detta bör nämnas.

Medlem

Hade förbokat spelet på pc men fick senare reda på att de bara kommer att säljas som digital downlod. Vilket är lite surt för mig som vill ha lite andra saker med också som collectors och på så sätt. Så blev ett köp till ps4:an istället.
Spelet ser grymt ut som sagt, får det nog imorgon eller på fredag så det lär bli en hel del gaming till helgen!

Medlem
Skrivet av krille1986:

Hade förbokat spelet på pc men fick senare reda på att de bara kommer att säljas som digital downlod. Vilket är lite surt för mig som vill ha lite andra saker med också som collectors och på så sätt. Så blev ett köp till ps4:an istället.
Spelet ser grymt ut som sagt, får det nog imorgon eller på fredag så det lär bli en hel del gaming till helgen!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/246663-watch_dogs_2-co... den Då? O.o

Medlem
Skrivet av Newguy:
Skrivet av krille1986:

Hade förbokat spelet på pc men fick senare reda på att de bara kommer att säljas som digital downlod. Vilket är lite surt för mig som vill ha lite andra saker med också som collectors och på så sätt. Så blev ett köp till ps4:an istället.
Spelet ser grymt ut som sagt, får det nog imorgon eller på fredag så det lär bli en hel del gaming till helgen!

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/pc/246663-watch_dogs_2-co... den Då? O.o

Skumt i sådantfall, pratade med de jag hade förbokat hos och de sa att spelet enbart kommer att släppas digital på PC. Så avbokade mitt ex där och beställde från spelbutiken istället.
För mig gör det inte så mycket egentligen men kanske värt att kolla upp för fz eller liknande?

1
Skriv svar