Co-op för 4 i nya Ghost Recon

Robot
Medlem
Co-op för 4 i nya Ghost Recon

PC JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Snälla förstör inte nu det genom en värdelös portning!

Medlem

SHIT! verkade ju riktigt grymt!längtar riktigt till detta spel!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

Kommer bli en port... men vad jag tycker är extremt fånigt är att man själv ser sin egen "osynliga" gubbe hur tydligt som helst, även sina allierade, men fienden som står en halvmeter bort ser ingenting. Sånt gör ju att all eventuell inlevelse försvinner direkt för det ser och är extremt "orealistiskt" ut. (nej försöker inte hävda att osynlighet ska vara realistisk). Ska man ha osynlighet så måste den göras på ett sånt sätt att man kan "tro" på att fiendens soldater inte ser dig.

Nej tack, ge mig gammla Ghost Recon utan fjantiga gadgets tack.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Skrivet av Wardancer:

...men vad jag tycker är extremt fånigt är att man själv ser sin egen "osynliga" gubbe hur tydligt som helst, även sina allierade, men fienden som står en halvmeter bort ser ingenting.

Kan inget annat än att hålla med, sjukt löjligt måste jag säga.

Nä tack, det blir inget för mig det här.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Fan, såg äckligt arkadigt ut.

Hoppas de kan göra en mer taktisk PC-portning i stil med Advanced Warfighters PC-versioner.


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem
Skrivet av Wardancer:

Kommer bli en port... men vad jag tycker är extremt fånigt är att man själv ser sin egen "osynliga" gubbe hur tydligt som helst, även sina allierade, men fienden som står en halvmeter bort ser ingenting. Sånt gör ju att all eventuell inlevelse försvinner direkt för det ser och är extremt "orealistiskt" ut. (nej försöker inte hävda att osynlighet ska vara realistisk). Ska man ha osynlighet så måste den göras på ett sånt sätt att man kan "tro" på att fiendens soldater inte ser dig.

Nej tack, ge mig gammla Ghost Recon utan fjantiga gadgets tack.

Håller verkligen med. Jag tyckte det räckte med att panga på röda diamantformer som syns genom väggar i första GRAW. Men nu kan man tydligen göra sig helt osynlig för fienderna också.

Uppdraget kändes inte särskilt fritt heller. Kändes inte som att man kunde välja var och när man ville ta fast generalen utan var tvungen att ta sig igenom uppdraget på det sätt som spelutvecklarna bestämt. Men visst, det var ju en pressvisning så det kanske var därför.

Medlem

var det verkligen så orealistiskt med "osynlighetsläget".?

man är ju egentligen inte osynlig utan man är kamoflerad (avancerad sådan ..;). Fienderna skulle lätt se en om dom kollar ordendligt

Medlem

Jag tyckte att det såg väldigt stelt, linjärt och tråkigt ut. Att man själv ser sina kamrater hur tydligt som helst, medan fienderna är helt blinda förstör verkligen inlevelsen. Inte hjälper de förvirrande bytena mellan förstaperson till tredjeperson heller någonting.
Nej, det här kommer jag att passa när det släpps...

Medlem

Orkade inte kolla på mer än den första minuten. Kändes som en rip off på Metal Gear Solid 4's action moment. Äh, skipper nog detta. Verkade helt ointressant.

Medlem
Skrivet av milu:

var det verkligen så orealistiskt med "osynlighetsläget".?

man är ju egentligen inte osynlig utan man är kamoflerad (avancerad sådan ..;). Fienderna skulle lätt se en om dom kollar ordendligt

Just det som är problemet, om osynlighet är orealistiskt eller inte skiter jag i. Men på det sättet det visades så tog det bort all inlevelse då man tydligt kan se gubbarna, utan att ens anstränga sig medans dator AI'n tydligen inte kan se en stor fet suddig humanoid formad klump som går mitt framför dom. Speciellt när dom dessutom är utbildade soldater. Set ser bara otroligt dumt ut. Gör om gör rätt, ska det vara aktivtkamouflage så gör så att det funkar som det då. Dvs det funkar om du sitter helt stilla och delvis i skydd på några meters avstånd. INTE om du bara lallar fram i dagsljus som en och annan tomte.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

känns som Splinter Cell Hardcore Edition .

Wardancer: Nej tack, ge mig gammla Ghost Recon utan fjantiga gadgets tack.

+1 Älskade GR1 bäst multiplayer då det kombinerade FPS o RTS

Gr remake FTW med lite finare grafik + att man skulle kunna c sitt vapen ( tkr det är mysigt när man kan det) <333


signatur

Rwa?

Medlem

Vad hände med alla bra taktiska shooters? Dom blir förstörda med massa löjliga gadgets och flashiga huds. Nej tack.
UBI har lyckats förstöra alla bra spel. Först Rainbow Six, sen Splinter Cell och nu Ghost Recon.

Medlem
Skrivet av Fargo:

UBI har lyckats förstöra alla bra spel. Först Rainbow Six, sen Splinter Cell och nu Ghost Recon.

Sorgligt men sant...

Medlem

Folk gnäller som vanligt.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem
Skrivet av Fargo:

Vad hände med alla bra taktiska shooters? Dom blir förstörda med massa löjliga gadgets och flashiga huds. Nej tack.
UBI har lyckats förstöra alla bra spel. Först Rainbow Six, sen Splinter Cell och nu Ghost Recon.

Största problemet är ju att banorna blir pytte små och helt linjära när det ska göras massa flash fluff grafik och på konsoller. Det som förstör all möjlighet till taktik.


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem

Jag gillar väl allt utom den urdumma AI:n som folk redan nämnt... Skippa allt sånt där cloacking shit till Sci-Fi shooters istället.
Bara för att du är "transparant" så betyder det inte att du automatiskt blir ljudlös... Först gick fienden upp för trätrappan då knakade det som fan, sedan gick spelaren upp utan ett enda litet knak... wtf..

1
Skriv svar