Från frieri till tragedi i Watch Dogs 2

Robot
Från frieri till tragedi i Watch Dogs 2

Tänk vad en liten selfie kan ställa till.

#watch-dogs-2


Medlem
Från frieri till tragedi i Watch Dogs 2

Blev mest imponerad av att han i slutet vänder sig om för att se om han fortfarande är efter honom, fin detalj i A.I'n.


signatur
Medlem

Jösses, det jag först märkte var hur illa spelet såg ut, väldigt många extremt lågupplösta texturer. Nästa grej jag ser är hur fruktansvärt dåliga rörelseanimationerna är när NPC'erna springer omkring, såg fördjävligt ut och kändes väldigt gammalt.

Medlem

Ser ut som GTA3? Check!
Trist gameplay? Check!
Klumpiga animationer? Check!
Lika överskattat som 1:an? Check.

Medlem

Jag älskar detta spelet, det är vackert. Jag har inte skrattat så här mycket utav ett spel på länge. Hör massa som klagar, roligt att de klagar när de inte ens spelat spelet.

Medlem

Watch Dogs... spelserien som blir fulare och fulare ju längre tiden går. Jag gillar att han slår i luften, 3 meter ifrån offret också. Inte precis någon fara för Skynet ännu.

Medlem
Skrivet av Wolfkin:

Jösses, det jag först märkte var hur illa spelet såg ut, väldigt många extremt lågupplösta texturer. Nästa grej jag ser är hur fruktansvärt dåliga rörelseanimationerna är när NPC'erna springer omkring, såg fördjävligt ut och kändes väldigt gammalt.

Kan det ha att göra med att klippet är i 720p?

Medlem
Skrivet av SkogsTrollet:
Skrivet av Wolfkin:

Jösses, det jag först märkte var hur illa spelet såg ut, väldigt många extremt lågupplösta texturer. Nästa grej jag ser är hur fruktansvärt dåliga rörelseanimationerna är när NPC'erna springer omkring, såg fördjävligt ut och kändes väldigt gammalt.

Kan det ha att göra med att klippet är i 720p?

Och komprimerat både av PS4:an och Youtube.

Är man grafikkåt och skiter i gameplay så får man åtminstone vänta till den 29 november innan man dömer ut spelet helt.

Medlem
Skrivet av Necroluster:
Skrivet av Wolfkin:

Jösses, det jag först märkte var hur illa spelet såg ut, väldigt många extremt lågupplösta texturer. Nästa grej jag ser är hur fruktansvärt dåliga rörelseanimationerna är när NPC'erna springer omkring, såg fördjävligt ut och kändes väldigt gammalt.

Gnäll gnäll gnäll. Håll käften va?

Ojojoj, dags att dra ur den där pinnen tror jag?

KoP
Medlem
Skrivet av Necroluster:
Skrivet av Wolfkin:

Jösses, det jag först märkte var hur illa spelet såg ut, väldigt många extremt lågupplösta texturer. Nästa grej jag ser är hur fruktansvärt dåliga rörelseanimationerna är när NPC'erna springer omkring, såg fördjävligt ut och kändes väldigt gammalt.

Gnäll gnäll gnäll. Håll käften va?

Oj, du tog verkligen hans kritik av ett spel så personligt eller? :S Är du månne en av utvecklarna? :'D

Medlem

Tycker spelet verkar lite som första 2 saints row, lite mer åt kommedi hållet.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Klippet är inte bra för att se grafiken i spelet. Kolla här istället:
https://www.youtube.com/watch?v=hKoL1_2Rf8c

Tycker det ser OK ut grafikmässigt, inget speciellt. Är gameplay bra så spelar det inte så stor roll.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Fanns ett nice easter egg i spelet som hintade ännu mer på att nästa Assassin's creed är i egypten.
För övrigt verkar WD2 rätt så nice. Får plocka upp under rea.

Medlem
Skrivet av vurt:

Blev mest imponerad av att han i slutet vänder sig om för att se om han fortfarande är efter honom, fin detalj i A.I'n.

Det där är nog bara en del av animationen ska du se, inte AI:n.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av vurt:

Blev mest imponerad av att han i slutet vänder sig om för att se om han fortfarande är efter honom, fin detalj i A.I'n.

Det där är nog bara en del av animationen ska du se, inte AI:n.

Det såg inte ut som en scriptad animation, utan en animation till följd av A.I'n. Man kan ju te.x göra så att en A.I bara registrerar händelser från framsidan av av 3D-modellen, då måste modellen rent naturligt vända sig om för att förstå vad som händer.


signatur
1
Skriv svar