Sanningen om "FZ Ordern"

Medlem
Sanningen om "FZ Ordern"

Jag blev förvånad idag när jag läste lite om att det finns konspirations teorier på FZ. Att det kommit upp först nu tycker jag är märkligt, att det tagit sådan tid är för mig ofattbart.

Självklart finns det "inom FZ" en mer eller mindre hemlig sektion. Vi kan kalla det en slags rörelse för användare med kontakter på diverse olika plan runt om i samhället. Detta är inget konstigt på något sätt, det finns överallt i samhället.

Bara för att nämna något - Frimurarna.

Men varför då denna hysteri? Varför är folk ens förvånade?

Ja, det kan bara de kära "forumiterna".

Att en viss grupp skulle verka för att forma och manipulera vissa trådar, delar m.m av ett så pass stort socialt media som FZ forumet är helt enkelt nödvändigt.

Läs gärna på lite kring det så kommer ni förstå varför.

Sen att det bildats små mer eller mindre "karteller" av användare är också helt normalt, det har dock inget med oss att göra.

God fortsättning!

Medlem

3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

FriMurarna

FragZone

FZ
FM

ZombieMaster

ZM
(om man tar bort F ur ekvationen)

Alltså är en stor majoritet på FZ under kontroll av ett högre väsen (zombiemästaren).
Jag ser en koppling mellan en högre order på fz och frimurarna iallafall.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Rissan:

3.2. Spamma inte
Vi ser allvarligt på spam, det vill säga alla typer av skräpinlägg. Som spam räknar vi upprepade meddelanden i ett och samma ämne (t ex länkar till andra sidor eller otillbörlig reklam), meningslösa eller off topic-inlägg som skrivs för att irritera eller förstöra för andra, eller olika "rekordförsök" som går ut på att skriva så många inlägg som möjligt i en diskussion.

Ska du komma som någon sorts viktigpetter och lära mig reglerna? Att tråden inte faller dig i smaken är inte mycket att göra åt, men ditt inlägg fyller ingen funktion alls.

Denna tråd har ett trängande behov såg jag, har inte postat något på många månader, men nu var det dags.

Det som är trist är att de små ovan nämnda kartellerna försöker sig på en hel del trolleri m.m , men anledningen att de finns kvar är självklar, det ger en viss nerv till forat helt enkelt.

Medlem

Som du uppenbarligen är medveten om finns det redan en tråd om exakt detta ämne som du kunde postat i, alltså helt onödigt att skapa en ny tråd.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Rissan, trådskaparen förstår inte bättre. Anmäl inläggen istället.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Som du uppenbarligen är medveten om finns det redan en tråd om exakt detta ämne som du kunde postat i, alltså helt onödigt att skapa en ny tråd.

Ja, för trådarna handlar ju verkligen om precis samma sak? Nej, då denna tråden är skapad i upplysningssyfte så är den andra igång för att diskutera hur fallet ligger, och berör kontoavstängningar m.m.

Corporaln0ll , eftersom vi båda vet vad du går för, så förstår jag inte dit yttrande tyvärr. Tråden kommer således ligga kvar, och vi vet alla varför

Som sagt, det är inget konstigt med att det ser ut som det gör, heller inte något som någon behöver känn oro och olust inför.

Medlem
Skrivet av corporaln0ll:

Rissan, trådskaparen förstår inte bättre. Anmäl inläggen istället.

Redan gjort.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

MFC
Medlem

Alla får är inte oförberedda!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av Rissan:
Skrivet av corporaln0ll:

Rissan, trådskaparen förstår inte bättre. Anmäl inläggen istället.

Redan gjort.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Haha. Fått 19 pm;s där jag ombeds outa folk, det kommer inte hända, men det är som sagt inte bara en massa random folk utan det är en tät kärna om 6-7 personer och som sedan har korta förgreningar till mindre användare.

Fattar fortfarande inte att folk visat sig förvånade och blivit förbannade, hur efter kan vissa vara?

Inaktiv

Kan du ge oss uppgifter om ungefär dessa kan tänkas vara?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Nej, har redan fått skit internt för att jag skapade tråden, var bara så trött på whinet. Hoppas dock alla förstår att det inte handlar om någon sorts socialt exeriment eller att vi på något sätt tycker vi är fränare än andra, men under åren har sammanslutningen växt fram och till slut blev det nödvändigt att centralisera vissa saker till oss.

Medlem
Skrivet av Rissan:
Skrivet av corporaln0ll:

Rissan, trådskaparen förstår inte bättre. Anmäl inläggen istället.

Redan gjort.

Haha, tufft!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är jobbigt att vara den ende som känner till Sanningen =(


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av xhosa - A True Legend:

*bla bla bla*

God fortsättning!

Instämmer.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

MFC
Medlem

Knight Rider kickar röv!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Korspostning, håll det till en tråd.

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=89635


signatur

Videomupp

1
Skriv svar