Aftonbladet och år 2038

Medlem
Aftonbladet och år 2038

Ska man skratta eller gråta?

Ibland undrar jag vad de har innanför skallen när jag läser dessa typiska aftonbladet-"nyheter".

Vad säger ni?
Skratta? Gråta? Jag får lust att göra båda.

OBS! Är medveten om att det är aftonbladet vi snackar om.

Medlem

............................................................................
nä, jag ger upp. Det finns inte punkter nog i världen för att jag ska kunna beskriva det här.


signatur

I'm a snake, follow me!

MFC
Medlem

Aftonbladet baserar sin HUVUDNYHET på ett reportage om millennieskiftet från Sveriges Radio, som ni hittar HÄR:

http://www.sr.se/webbradio/?Type=db&Id=2110353

Intressant i sammanhanget är att skribenten på Aftonbladet även skrivit artiklar för Expressen, en av dom har titeln...

Svenska män: Vi rakar pungen

I say no more...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Senast jag gick in på Aftonbladet var när de skrev om sin anna anka kalender, där rann bägaren över, aldrig mer.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

OJ!
Aftonbladet skriver skräp!

Herrejävlar vilken nyhet!


signatur

Dryg och bitter.

Inaktiv

Är de seriösa? Jag såg även att de passade på att hacka på Unix baserat och jag måste bara få tilläga att GNU/Linux är typ 100% bättre på att använda 86_64. Ett försälnings argument på W7's hemsida var. 64-bits WOW! Jävla nuubs


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Senast jag gick in på Aftonbladet var när de skrev om sin anna anka kalender, där rann bägaren över, aldrig mer.

Brukar vara inne där väldigt sällan. Ingen annan "nyhets"-site kan få mig att faktiskt stöna/grymta högt av frustration som Aftonbladet kan.

Hädanefter uppfunnet och patenterat som: GOL - Grunt Out Loud.
Spread the wor... acronym!

Edit

Skrivet av theHarmlessWarrior:

Är de seriösa? Jag såg även att de passade på att hacka på Unix baserat och jag måste bara få tilläga att GNU/Linux är typ 100% bättre på att använda 86_64. Ett försälnings argument på W7's hemsida var. 64-bits WOW! Jävla nuubs

Windows är baserat på UNIX i grunden, eller? Vill i alla fall minnas att det brukade vara så. Likaså MacOSX. Sen som du säger själv så är Linux gjort på GNU.

Kanske var jag som missförstod dit inlägg som ett försvarstal istället för att du egentligen ville hoppa på flödet av kritik?


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Nej nej. Det skulle inte förvåna mig om Windows lånat mycket inspiration från Unix men man brukar säga att det inte är unix baserat. En av anledningarna till att Windows har flest virus av dem alla är att motståndarna oftast är Unix baserade. Det finns ingen root user i Windows.

MacOSX är defenetivt unix baserat.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

http://www.aftonhoran.se

Där är ett fullständigt bevis, de har aftonhoran som länkas till aftonbladet.

:crazy:

Medlem
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

http://www.aftonhoran.se

Där är ett fullständigt bevis, de har aftonhoran som länkas till aftonbladet.

:crazy:

Det måste vara en konspiration!!!

Aftonbladet ägs av USAs regering som planerar ett massmord genom att få folk att irritera sig så pass mycket på dess innehåll att dem tillslut tar sitt liv.

Det är sant, jag såg något om det på youtube där en insatt kille berättade det, alltså måste det vara sant.

MFC
Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av God Jul Hälsningar Aiek:

http://www.aftonhoran.se

Där är ett fullständigt bevis, de har aftonhoran som länkas till aftonbladet.

:crazy:

Det måste vara en konspiration!!!

Aftonbladet ägs av USAs regering som planerar ett massmord genom att få folk att irritera sig så pass mycket på dess innehåll att dem tillslut tar sitt liv.

Det är sant, jag såg något om det på youtube där en insatt kille berättade det, alltså måste det vara sant.

http://www.peopleofwalmart.com/


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Jag har ordet som beskriver allt det ni tänker: Aftonbladet!


signatur

"Moral är bra, men dubbel moral är inte dubbelt så bra"
Det fria operativsystemet: http://www.reactos.org

Medlem

Japp, det kommer ske. Det har den kloke skribenten på aftonbladet sagt.


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Inaktiv

usch, vad aftonbladigt!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Nestor talar för mig också i detta.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag håller med CastorFiber.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är bara nyfiken, men vad är det här med alla björnligan-avatarerna som Tybalt, Nestor och Bjosarn (mfl?) använder? Finner det högst intressant!

Medlem
Skrivet av Eschricht:

Är bara nyfiken, men vad är det här med alla björnligan-avatarerna som Tybalt, Nestor och Bjosarn (mfl?) använder? Finner det högst intressant!

Shhh!

That is not dead which can eternal lie. And with strange aeons even death may die.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Är dem helt rubbade i huvudet, har dem inget bättre att skriva om? Är väl för fan bara att räkna sekunder på annat vis, suck...


signatur
Medlem

........ skulle aldrig jobba på Aftonbladet.

Medlem
Skrivet av SexySandra:

........ skulle aldrig jobba på Aftonbladet.

Lätt jobb med bra lön SIGN ME UP!


signatur

I got a Goldenshower.

MFC
Medlem
Skrivet av SexySandra:

........ skulle aldrig jobba på Aftonbladet.

man måste skilja på yrkesliv o privatliv.


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Shit! haha gud vad farligt då! sånt här kan ju microsoft motverka i en minipatch, och det är ju svårt att skaffa sig 64 bitar

1
Skriv svar