Betatesta Steep i helgen

Robot
Betatesta Steep i helgen

Åk snowboard, slalom och fallskärm i Ubisofts extremsportsäventyr.

#assassins-creed-empire, #ubisoft, #steep


Medlem
Betatesta Steep i helgen

Efter att ha kört SNOW så vet man att detta kommer bli sjukt kul

Qjt
Medlem

Kört alpha och tidig beta, blir inget köp för min del.
Spelet känns väldigt stelt.

OML
Medlem

Jag gillar det, vet inte om det blir ett köp men känslan är skön i det.

Medlem

Testat det, och jag blev inte imponerad alls. Känns väldigt tunt och världen känns inte levande alls, stelhet i de flesta sporterna, skidor kändes bäst.

Grafiken är fin, det känns mera som ett glorifierat techdemo än ett fullfjädrat extremsports spel. Synd :-/


signatur

Nämen!

Medlem

Håller med tidigare talare, väldigt stelt och "innehållslöst".
Ledsnade efter nån timme i betan...

Medlem

Har väl hunnit spela 2-3 timmar idag, och jag måste säga att jag älskar det so far. Det känns som spelet SNOW försöker vara, helt okej tyngd i styrningen, o flyter skapligt. Tycker att åka skidor i verkligheten är det absolut bästa som finns i livet, så steep är right up my alley Förstår att andra kan uppfatta det som stelt, men bara man får till ett bra flyt i sitt åkande så känns det väldigt bra, med stor frihetskänsla, för mig iaf. I vilket fall så stillar det min skid-abstinens för tillfället, inför nästa resa till snön. Blir nog ett köp!

Medlem

Vad hette snowboard/skidspelet till första xboxen? Det var riktigt roligt, hoppas på att det här är den andliga uppföljaren!


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:

Vad hette snowboard/skidspelet till första xboxen? Det var riktigt roligt, hoppas på att det här är den andliga uppföljaren!

Är det Amped du tänker på?

Medlem

Spelade en 10 timmar förra helgen. Grymt roligt spel. Sjukt mycket att göra! Testa om ni inte har gjort det redan!

Medlem

Spelet är riktigt skoj i min mening men kan även kännas lite "dött". Ser på det lite som jag ser på SKATE, riktigt skoj att leka runt i men inget att spela i 100 timmar +.

Mysigaste momentet hittils va när jag o några polare traska upp för ett berg för att utforska lite istället för att använda teleport. Svårt att slå måste jag säga med utsikten och riktigt fin grafik!

Letar man efter ett skid/snowboard spel att bara ha roligt i och åka runt så behöver man inte leta längre.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ellakk:

Vad hette snowboard/skidspelet till första xboxen? Det var riktigt roligt, hoppas på att det här är den andliga uppföljaren!

Är det Amped du tänker på?

Nix, kommer fan inte på vad det heter.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ellakk:

Vad hette snowboard/skidspelet till första xboxen? Det var riktigt roligt, hoppas på att det här är den andliga uppföljaren!

Är det Amped du tänker på?

Nix, kommer fan inte på vad det heter.

SSX? Det var ju väldigt mycket "arkadkänsla" i det. Spelade nog det på PS2 men antar att det även släpptes till Xbox. Sen fanns ju Cool Boarders om man går ännu längre bak i tiden, men det måste varit innan Xbox hade släppts.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ellakk:
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Ellakk:

Vad hette snowboard/skidspelet till första xboxen? Det var riktigt roligt, hoppas på att det här är den andliga uppföljaren!

Är det Amped du tänker på?

Nix, kommer fan inte på vad det heter.

SSX? Det var ju väldigt mycket "arkadkänsla" i det. Spelade nog det på PS2 men antar att det även släpptes till Xbox. Sen fanns ju Cool Boarders om man går ännu längre bak i tiden, men det måste varit innan Xbox hade släppts.

lurar på om det är ssx, men när jag kollar det på youtube får jag inte riktigt ihop det. det spelet jag tänker på utspelade sig på samma berg fast med olika nedfarter, fanns oxå ett freerideval om man bara ville softa runt.


signatur

Styret upp och däcken ner

1
Skriv svar