Spana in en extremt matig trailer för Final Fantasy XV

Robot
Spana in en extremt matig trailer för Final Fantasy XV
Medlem
Spana in en extremt matig trailer för Final Fantasy XV

Har själv ingen Ps4, MEN det känns som spelet kommer bli bra. Det är vackert, dock ser vissa gubbar ut som typiska japanska pojkbands stil men det är skit samma inte jag som gör spelet. Hoppas det levererar =). Får följa någon på youtube som streamar.

Ett tips för er som ska spela. Se kingsglave filmen. Ett tips.

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha alltså pojkbandets utseende är väldigt roligt.

Medlem

Längtat i tio år efter det här min Ps4 Pro och jag är redo!


signatur

Processor: Intel Core i7 13700kf
Grafikkort: Palit GeForce RTX 4080 GameRock 16GB
RAM: 32 GB DDR5 6000mhz CL36
Högtalare: Sonos Arc, Sub Mini + 2 Sonos Era 300
VR: Meta Quest Pro + Link-kabel + bHaptics Tactsuit x16

Skribent
Skrivet av Sisyr:

Haha alltså pojkbandets utseende är väldigt roligt.

Älskar att alla ser ut att spela med Yohio.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vilken irriterande röst i trailern.

Medlem

Var det verkligen nödvändigt med en ca 9 minuter lång trailer med en sådan tråkig röst?

Hur som haver så hoppas jag spelet blir bra. Gillade filmen.

Medlem

Bortsett från en del artistiska val som inte riktigt passar min smak så ser det ju väldigt bra och gediget ut. Har de skrotat den klassiska turbaserade FF-fightsystemet? Man kan ju hoppas, har aldrig gillat turbaserat.

k3m
Medlem

jag gilla nöstan allt jag såg kommer att köpa det när det mognat lite....

Avstängd

Har förbokat det, vill spela nuuuuuu


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Schluug:

Bortsett från en del artistiska val som inte riktigt passar min smak så ser det ju väldigt bra och gediget ut. Har de skrotat den klassiska turbaserade FF-fightsystemet? Man kan ju hoppas, har aldrig gillat turbaserat.

Kollade du verkligen på videon? För i så fall så borde du ha sett att så är fallet, inte turbaserat här inte.

Gen
Medlem

Vilken jobbig röst alltså! Men spelet verkar grandiost och säkert väldigt underhållande.

Medlem
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Schluug:

Bortsett från en del artistiska val som inte riktigt passar min smak så ser det ju väldigt bra och gediget ut. Har de skrotat den klassiska turbaserade FF-fightsystemet? Man kan ju hoppas, har aldrig gillat turbaserat.

Kollade du verkligen på videon? För i så fall så borde du ha sett att så är fallet, inte turbaserat här inte.

Ja fast gameplayet av typ 3-sekunders klipp som är sammansatta, så det skulle kunna dölja sig något konstigt action-point system bakom á la Fallout. Men det verkar ju lovande om de skrotat turn-systemet

Medlem

Känns lite dyrt att köpa en PS4 enbart för ett spel.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Känns lite dyrt att köpa en PS4 enbart för ett spel.

Gissar på att det kommer till PC nån gång, men du kan ju alltid hålla ögonen öppna nu på fredag. Vi lär nog kunna se gamla PS4 500GB reas ut för mellan 1500-2000kr då få vill ha den gamla nu när Slim och Pro har släppts. Visserligen fortfarande dyrt för ett spel, men du kanske upptäcker fler godbitar till PS4 om du äger en

Medlem
Skrivet av Schluug:
Skrivet av Map-pen:
Skrivet av Schluug:

Bortsett från en del artistiska val som inte riktigt passar min smak så ser det ju väldigt bra och gediget ut. Har de skrotat den klassiska turbaserade FF-fightsystemet? Man kan ju hoppas, har aldrig gillat turbaserat.

Kollade du verkligen på videon? För i så fall så borde du ha sett att så är fallet, inte turbaserat här inte.

Ja fast gameplayet av typ 3-sekunders klipp som är sammansatta, så det skulle kunna dölja sig något konstigt action-point system bakom á la Fallout. Men det verkar ju lovande om de skrotat turn-systemet

Om du har en PS4, ladda ner demot om det finns kvar. Lär nog ändrats en del sen de släppte demot dock.

Om jag inte minns fel så har man "mana" mätare och så. Ska även gå att pausa mitt i strid om man vill göra mer strategiska val, men annars fullt möjligt att spela i realtid.

Medlem

Sen 8:e maj 2006 har vi väntat... det får minsann lov att vara minst 5 av 5, vad ska vi annars göra?

Medlem

Hade varit så nice om man kunde välja japansk röst med engelsk text när man spelar det

1
Skriv svar