Buggiga Dishonored 2 pc-patchat igen

Robot
Medlem
Buggiga Dishonored 2 pc-patchat igen

Det kanske blir värt att köpa snart då? Detta är anledningen till varför jag knappt förbokar spel längre.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har spelat i 10+ timmar utan problem? Lite ostabil fps men inget som förstör.

Medlem

PC master race

Medlem
Skrivet av Nercis:

Har spelat i 10+ timmar utan problem? Lite ostabil fps men inget som förstör.

Kul. Synd att många andra uppenbarligen har problem.

Medlem

Jag har också lirat 10+ timmar på Max settings (utom shadows som är ett snäpp lägre) i 1440p och det flyter på helt OK. Finns ställen då det går ner till 50fps.

Inaktiv

Mja. Nu verkar spelet flyta på bättre, men det verkar vara låst helt till 30 fps. Lite av muslagget är fortfarande kvar och känslan av att det laggar, är fortfarande kvar också. Men det blir bara bättre och bättre för var patch som går

Kör allt på auto (vilket är low). Ökar jag grafiken till ultra eller high, så minskas antalet bildrutor per sekund från 30 till 25-28 och lagget känns ännu mer påtagligt.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Mja. Nu verkar spelet flyta på bättre, men det verkar vara låst helt till 30 fps. Lite av muslagget är fortfarande kvar och känslan av att det laggar, är fortfarande kvar också. Men det blir bara bättre och bättre för var patch som går

Kör allt på auto (vilket är low). Ökar jag grafiken till ultra eller high, så minskas antalet bildrutor per sekund från 30 till 25-28 och lagget känns ännu mer påtagligt.

Stängt av v-sync?

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:

PC master race

PC Patch Race


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Gnällkuk
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

PC master race

PC Patch Race

Typ så. Ibland undrar man hur det går till. "Just fan, vi släpper ju spelet imorgon. Affe! Gör du PC-porten efter lunchen om du hinner?"


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

pc master race lolol

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av edgren:

Mja. Nu verkar spelet flyta på bättre, men det verkar vara låst helt till 30 fps. Lite av muslagget är fortfarande kvar och känslan av att det laggar, är fortfarande kvar också. Men det blir bara bättre och bättre för var patch som går

Kör allt på auto (vilket är low). Ökar jag grafiken till ultra eller high, så minskas antalet bildrutor per sekund från 30 till 25-28 och lagget känns ännu mer påtagligt.

Stängt av v-sync?

V-Sync var avstängt, ja, men inte Adaptive V-Sync eller vad det nu igen heter. Det var på V-Sync Based. Ändrade de två eller tre liknande inställningarna och nu får jag 50-65 fps (beroende på vart jag är) på auto i grafikinställningarna.

Avstängd

Ibland funderar jag hur man tänker när man lanserar ett spel. Eller har dom typ så kallat "Engineer sample game" att dom har såpass väl fungerat spel medan vi får en annan version av spelet....

Medlem

Lycka till alla er som har lyckan att äga det här spelet.
Så tycker jag att jag som inte har pengar att spendera på detta spel.
Jag lider med er som har lyckan att få spela och snyft få äga det här spelet.
Kan ingen hjälpa mig i min fattigdom...

För mig funkade det bra, men jag fastnade i TitanFall 2, så det får vänta ett tag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av anon_276063:
Skrivet av sgt_lol:
Skrivet av anon_276063:

Mja. Nu verkar spelet flyta på bättre, men det verkar vara låst helt till 30 fps. Lite av muslagget är fortfarande kvar och känslan av att det laggar, är fortfarande kvar också. Men det blir bara bättre och bättre för var patch som går

Kör allt på auto (vilket är low). Ökar jag grafiken till ultra eller high, så minskas antalet bildrutor per sekund från 30 till 25-28 och lagget känns ännu mer påtagligt.

Stängt av v-sync?

V-Sync var avstängt, ja, men inte Adaptive V-Sync eller vad det nu igen heter. Det var på V-Sync Based. Ändrade de två eller tre liknande inställningarna och nu får jag 50-65 fps (beroende på vart jag är) på auto i grafikinställningarna.

Okej kul att det funkar bättre iaf, testa tweaka lite mer i inställningarna så kan du nog ligga stabilt över 60fps. Jag själv klarar inte av att spela under 60fps om det inte är på konsol. GL HF / sgt

1
Skriv svar