Dead Space 2 ute 28 januari

Robot
KoP
Medlem
Dead Space 2 ute 28 januari

Vuxenblöjor förbokat.. check!!

Medlem

Ska fortsätta på ettan snart, är på lvl 8 men spelet har legat på hyllan i flera månader.

dock är det inte alls läskigt. vet inte ifall det beror på att jag ser på så pass mycket skräck filmer som jag gör

å jag spelar ändå det på 90" proje duk och 7.1 ljud.

kommer i alla fall köpa 2an då det kommer för än så länge så är 1an riktigt bra.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Haklapp redo... check!!

Medlem

Fru införskaffad för att hålla handen,,,,check!!!!

Medlem

Jag kan inte vänta så länge... vill ha nu!

Medlem

då var det spelet bokat

Medlem

" Dags att förboka vuxenblöjor månne?"
Nja, ettan var inte skrämmande och har inte utvecklarna sagt att 2an skulle tona ner skräcken lite?

KoP
Medlem
Skrivet av Kaleid:

" Dags att förboka vuxenblöjor månne?"
Nja, ettan var inte skrämmande och har inte utvecklarna sagt att 2an skulle tona ner skräcken lite?

För din del kanske det inte var läskigt. Men för mig och många andra var den en ständig kamp huruvida man skulle våga fortsätta ner längs den långa korridoren, öppna den där dörren osv.

Medlem

Såg mer ut som en shooter än ett survival horror. Dead Space 2 har gjort en Resident Evil 5 och blivit casual...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv
Skrivet av redmac:

Såg mer ut som en shooter än ett survival horror. Dead Space 2 har gjort en Resident Evil 5 och blivit casual...

EA var inte helt nöjda med försäljningen av Dead Space, speciellt efter alla bra recensioner. Kanske de gör om spelet till mer actionbetonat därav.

1
Skriv svar