Snart kan du spela Conan (inte O'Brien) Exiles – fira med trailer

Robot
Snart kan du spela Conan (inte O'Brien) Exiles – fira med trailer
Releasehästryttare
Snart kan du spela Conan (inte O'Brien) Exiles – fira med trailer

Tror Johan såg mitt senaste inlägg i förra Conan artikeln

Medlem

Där är några som behöver jobba med sina animationer iaf

Medlem

Kan bli nice ju
Hoppas det blir brutalt i sann Conan-anda och inte nå Blizzardinspirerat WoW-barnspel.

Medlem

ser fortfarnade ut att vara ganska B som ARK

Medlem

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Medlem

Trots att de finns en mängd med survival spel så ser de alltid lika roligt ut med nya. Även om de kanske inte alltid slutar med att dom är så bra så kan jag inte hålla mig från att tycka att de ser riktigt roligt ut.

Skribent
Skrivet av Devan:

Tror Johan såg mitt senaste inlägg i förra Conan artikeln

Jag såg det faktiskt efter jag skrivit rubriken, men det tar inte ifrån dig att du den 17/11 vann internet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fan, hade hoppats på Conan O'brien exiles!

Medlem
Skrivet av Sir Puffybear:

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Varför det? Det kan du fixa själv, låt bli o sov ett par veckor så du blir sinnessjuk, tryck i dig massa heroin/amfetamin/mushrooms, knapra några dussin extasypiller och avsluta med roppar nog att söva en elefant som du sväljer ner med Tequiila och meskalin, ha en tub med lustgas bredvid dig och slicka på ett starkströmsuttag. Klart.
Där har du din Conan sim.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir till att följa.

Medlem

Blir det örly access?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Blir det örly access?

Det är alltså early access den 31:a januari. Insåg precis att det inte var tydligt i artikeln, men står i slutet av trailern.

Medlem

Underbar musik som vanligt

Medlem

Men är det inte Zlatan-statyn som är ute och rör på sig?


signatur

autograph

Medlem

Jag gillar Conan och jag gillar Survival så det här gör mig nyfiken.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Sir Puffybear:

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Varför det? Det kan du fixa själv, låt bli o sov ett par veckor så du blir sinnessjuk, tryck i dig massa heroin/amfetamin/mushrooms, knapra några dussin extasypiller och avsluta med roppar nog att söva en elefant som du sväljer ner med Tequiila och meskalin, ha en tub med lustgas bredvid dig och slicka på ett starkströmsuttag. Klart.
Där har du din Conan sim.

Hahah wat? Skämtade bara, skulle vart fett med ett O'Brienspel

Medlem
Skrivet av Sir Puffybear:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Sir Puffybear:

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Varför det? Det kan du fixa själv, låt bli o sov ett par veckor så du blir sinnessjuk, tryck i dig massa heroin/amfetamin/mushrooms, knapra några dussin extasypiller och avsluta med roppar nog att söva en elefant som du sväljer ner med Tequiila och meskalin, ha en tub med lustgas bredvid dig och slicka på ett starkströmsuttag. Klart.
Där har du din Conan sim.

Hahah wat? Skämtade bara, skulle vart fett med ett O'Brienspel

Va??? Skämtade du? Tog för givet att alla här är 100% allvarliga, vi är trots allt på en lek o spel site.
Jag är alltid 100% allvarlig här, eller hur?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Jag gillade Age of Conan nå enormt, men jag tyckte att det förstördes efter ett tag av allt hänsynstagande till alla care bears, samtidigt som andra delar av spelet lät förfallas som tex craftingen och i min åsikt pvp:n. Annars var det grymt, det var blodigt, stämningsfullt, roliga klasser och roligt gameplay, och det fanns grymt mycket bra lore. Plus att grafiken låg i framkant till skillnad från tex Wow. Blir det här spelet väl mottaget så kommer jag absolut att testa det, men FunCom har gjort mig besviken förut. Hoppas de blivit bättre på att kommunicera på forumet iaf, det var de skitdåliga på, skräpmoderatorer.

Medlem

Ser myshärligt ut. Kanske inte en känsla Conan bör förmedla men hellre det än någon lore man inte fattbryr sig om Hoppas de lyckas få uppdragen osv att kännas meningsfulla.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Sir Puffybear:
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Sir Puffybear:

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Varför det? Det kan du fixa själv, låt bli o sov ett par veckor så du blir sinnessjuk, tryck i dig massa heroin/amfetamin/mushrooms, knapra några dussin extasypiller och avsluta med roppar nog att söva en elefant som du sväljer ner med Tequiila och meskalin, ha en tub med lustgas bredvid dig och slicka på ett starkströmsuttag. Klart.
Där har du din Conan sim.

Hahah wat? Skämtade bara, skulle vart fett med ett O'Brienspel

Va??? Skämtade du? Tog för givet att alla här är 100% allvarliga, vi är trots allt på en lek o spel site.
Jag är alltid 100% allvarlig här, eller hur?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av Sir Puffybear:

Hmm hade hoppats på Conan O'Brien...

Varför det? Det kan du fixa själv, låt bli o sov ett par veckor så du blir sinnessjuk, tryck i dig massa heroin/amfetamin/mushrooms, knapra några dussin extasypiller och avsluta med roppar nog att söva en elefant som du sväljer ner med Tequiila och meskalin, ha en tub med lustgas bredvid dig och slicka på ett starkströmsuttag. Klart.
Där har du din Conan sim.

Låter som du testat redan då det var väldigt detaljerat


signatur

Nothing is power without Control

Medlem
Skrivet av erazerswe:

Låter som du testat redan då det var väldigt detaljerat

Nej faktiskt inte.
Är helvit och utan diagnoser, något jag betvivlar Conan är..
Men han är kul att driva med, något som trådskaparen antagligen håller med om då han nämns i nyheten.

Däremot är väl min eviga stalker, Conthox i inläggget innan dig, säkert mer seriös än sin fjantiga bild eftersom han så sällan försitter en chans till tjyvnyp, men vem bryr sig.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:

Däremot är väl min eviga stalker, Conthox i inläggget innan dig, säkert mer seriös än sin fjantiga bild eftersom han så sällan försitter en chans till tjyvnyp, men vem bryr sig.

Heh, "stalker"...

Jag är inte efter någon speciell, utan svarar bara på det jag känner för. De gånger jag är seriös så hoppas jag det märks. De gånger jag inte är det så är det med glimten i ögat utan någon som helst avsikt att göra någon illa. Om man skall bry sig? Det är upp till var och en. Jag är inte en ond människa, även om jag vet att jag har en del åsikter som en del stör sig på. Du är välkommen att nypa tillbaka, så länge det inte blir överdrivna/onödiga personangrepp


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

1
Skriv svar