Steam holiday sale

Medlem
Steam holiday sale

Vet inte om det undgått någon men har det de så bör alla ta o kolla in steams butik nu i mellandagarna.

Sjukt bra priser på allt och specialrabatter som innebär rabatt på rabatten varje dygn med upp till 90% rabatt på vissa titlar..

Redan köpt mig valve complete pack som numera inkluderar bl.a left 4 dead 1 och 2, cs:s, halflife 1,2+allt o tf2 för drygt 67 euro. Kan de bli billigare?

http://store.steampowered.com/

Varje dag kl 18:00 kommer nya specialerbjudanden.

Bästa specialerbjudandet nu t.ex.. deadspace för 7 euro. Helt sjukt.

Tiv

MFC
Medlem

ja, billigt må jag säga.. synd att man inte har tid att spela längre.. iaf inte i den utsträckningen man VILL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Har grejat Empire: Total War för några dagar sedan, tror det kostade typ 250 spänn.

Hade ju varit najs om ArmA 2 hade dykt upp på rea bordet!

Medlem

Köpte gta 4 för 80 kr(tror jag) där för nån dag sedan

Medlem

Köpte Mirrors Edge för 35, GTA4 när det fanns för 80 och Audiosurf för 25... Då har man lite att göra framöver då ^^

Medlem

Mass Effect för 40 spänn, och jag som inte har testat det. Givet köp!

Medlem

Mjo jag köpte mass effect också. 40 kronor. Jag har inte spelat det heller.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte Mass Effect, har 1an nånstans men 40 spänn för digital version är mums.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Nu har jag visserligen spelet, men Flat Out för en femtilapp är värt det om man nu missat det spelet. Måste vara det bilspel jag haft mest roligt med. Galen arkadracing!


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte Left 4 Dead för några dagar sen 80 spänn!


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Painkillerserien för 90kr. Inte illa.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Counter Strike: Source för cirka 50 kr.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Hade jag haft ork och tid skulle jag köpt STALKER för 20kr...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag hade också gärna köpt stalker om jag hade varit säker på att de fixat alla de miljontals buggar som kom med spelet.

Medlem

För 20 spänn är Stalker ett givet köp. Köpte det till nästan fullpris för länge sen och har inte ångrat det.

Själv ska jag nog köpa Defense Grid: The Awakening och Torchlight.

Annars kan jag tipsa om Harvest: Massive Encounter. Ett svenskutvecklat RTS för 1.99€ som är riktigt kul.

Även Alien/Zombie Shooter paketet för 3.62€ är ett bra köp. Är action RPGs som går ut på att springa omkring och kötta sönder aliens eller zombies med diverse vapen.

Medlem

Någon som vet om Killing floor är bra?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Köpte precis "Stalker" för 20 spänn. Köpte också Left 4 Dead för någon dag sedan för 80 kr. Väldigt sexiga priser Steam har haft. Gillar det skarpt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Någon som vet om Killing floor är bra?

Kul om du gillar coop zombie slakt, bra mycket roligare än L4D multiplayer. Samt att det inte finns något skräpigt matchmaking system gör det köp värt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Tybalt:

Någon som vet om Killing floor är bra?

Kul om du gillar coop zombie slakt, bra mycket roligare än L4D multiplayer. Samt att det inte finns något skräpigt matchmaking system gör det köp värt.

Jag slog till på Killing Floor. 50kr.

Måste säga att det är kul. Även om jag gillar versus i l4d bättre så är det ett bra komplement i zombieslaktgenren.

Dessutom... herregud var underbart det är att slippa matchmakingsystemet i l4d. Tacka vet jag en lista med servrar där man själv väljer. Insåg nu hur mycket frustration man slipper när de inte har något skräp-matchmaking.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Inhandlade följande:
world in conflict - complete
left 4 dead 2
GTA 4
Mass effect
SW: KOTOR
HL: source
trine
world of goo
audiosurf
oddworld pack
lucasarts adventure bundle
evil genius
torchlight

allt för totalt ca 85€

(och då gick l4d2 på nästan 34€, dvs 51€ för allt det andra)

Sjukt nice utförsäljning!

Medlem

Köpt GTA4 och Company of Heroes! CoH kostade 40:-~ och var riktigt kul att lana.

1
Skriv svar