På Origin började Black Friday-rean på en tisdag

Robot
Inaktiv
På Origin började Black Friday-rean på en tisdag

9kr rabatt yay!
(Jag betalade 408kr för BF1 på releasedagen hos gmg)

Medlem

Köpte nya Mirrors Edge för 150 bagis.


signatur

Burn in the light.

KoP
Medlem

Och som vanligt förstör handeln dessa begrepp såsom REA och Black Friday. REA höjer man ju inte på ögonbrynen åt längre tack vare att handeln har sett till att det är rea året runt nu för tiden. Och Black Friday ska bara utspela sig under 1 dag. Har sett företag som kör Black Friday hela veckan lång. Wtf?? -_-

Inaktiv

Själv köpte jag The Sims 4 Standard Edition (det som följde med i Deluxe Edition lockade inte) för 179,67 kr. 70% rabatt, i och med att jag prenumererar på Origin Access (får bland annat Mirror's Edge Catalyst och alla framtida DLCs för 40,50 kr per månad).

Medlem
Skrivet av KoP:

Och som vanligt förstör handeln dessa begrepp såsom REA och Black Friday. REA höjer man ju inte på ögonbrynen åt längre tack vare att handeln har sett till att det är rea året runt nu för tiden. Och Black Friday ska bara utspela sig under 1 dag. Har sett företag som kör Black Friday hela veckan lång. Wtf?? -_-

Håller helt med. Har man Black Friday hela veckan har man inte riktigt greppat konceptet med veckodagar.

Medlem

Blir nog ett köpa att Plants vs Zombies Garden Warfare 2 (-75%).

Medlem

Får nog slå till med Mirrors Edge för den lilla slanten


signatur

Game long and prosper

Gnällkuk
Skrivet av fantomsmurfen:

Blir nog ett köpa att Plants vs Zombies Garden Warfare 2 (-75%).

Oh, kanske man skulle slå till


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

GOG startade också sin rea igår.
https://www.gog.com/

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

GOG startade också sin rea igår.
https://www.gog.com/

...dessutom får man på GOG nu Limbo gratis om man redan äger det på Steam. Samt då att de släppt Inside DRM-fritt (hade tidigare Denuvo).

Medlem

För er som köper Mirrors Edge Catalyst, ha så kul med ett värdelöst spel.

Förstår inte hur de kunde misslyckas så jäkla hårt med det spelet, sopor.

Medlem

Funderar på att slå till på BF1, fast har egentligen inte råd.. Sims 4 lockar faktiskt lite också....


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Gen
Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

För er som köper Mirrors Edge Catalyst, ha så kul med ett värdelöst spel.

Förstår inte hur de kunde misslyckas så jäkla hårt med det spelet, sopor.

Jag har varvat spelet och tycker inte att det var så kasst.

Medlem

Varför kan inte Origin ha lite rea på Bioware-poängen...


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar