Overwatch-Symmetra utmanar biffiga Reinhardt

Robot
Overwatch-Symmetra utmanar biffiga Reinhardt

Hjältens nya förmåga kommer nog stöpa om metaspelet.


Medlem
Overwatch-Symmetra utmanar biffiga Reinhardt

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Medlem
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Har du provat sitta och prata med en kameralins? Det är inte alla som kan få det att se naturligt ut.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Vart vill du komma med den kommentaren? Vill du att han ska operera sina stämband? Är Overwatch-spelare korkade?

Hur som helst en grym uppdatering av Symmetra! Tyckte hon var rolig förut men saknade en ult som höll längre än första minuterna. Detta ger dock helt nytt liv i karaktären med roliga strategiska möjligheter.

Medlem
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Förstod du honom? Bra, då lyckades han.

OT: Spännande koncept, istället för att göra om henne med healing-abilities istället så fortsätter de på sköldarna. Någon som testat på PTR hur stor range på generatorn vi snackar om? Point-to-point range eller bara kring själva pointen?

Tänker då på kartor där det inte är någon payload

Medlem
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Han visste i förväg att du skulle titta

Medlem

En av mina mest spelade karaktärer tillika favorit. Roligt om dessa förändringar gör henne mer användbar över flera spellägen.

Medlem

Började spela först nu i helgen när det var gratis, men fastnade snabbt och köpte det typ med en gång. Har bara spelat Symmetra lite grann, men hon kändes inte som någon höjdare. Iaf inte för min spelstil. Håller mig till Torbjörn och D-va.

Medlem
Skrivet av enm1l:
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Förstod du honom? Bra, då lyckades han.

OT: Spännande koncept, istället för att göra om henne med healing-abilities istället så fortsätter de på sköldarna. Någon som testat på PTR hur stor range på generatorn vi snackar om? Point-to-point range eller bara kring själva pointen?

Tänker då på kartor där det inte är någon payload

Såg videoklipp om just skölden, den når rätt långt faktiskt. Behöver inte krama den precis.

Support är inte lika med hel, utan kan ju vara annat sätt att supporta laget på. Hennes transporter är till stor nytta, men enligt mig borde den ha fler än 5 heros att transportera. Sköldgenerator känns ju rätt halvkass.

Medlem
Skrivet av broken-arrow:
Skrivet av enm1l:
Skrivet av Yabba:

Varför Pratar han som man pratar med fyraåringar?

Förstod du honom? Bra, då lyckades han.

OT: Spännande koncept, istället för att göra om henne med healing-abilities istället så fortsätter de på sköldarna. Någon som testat på PTR hur stor range på generatorn vi snackar om? Point-to-point range eller bara kring själva pointen?

Tänker då på kartor där det inte är någon payload

Såg videoklipp om just skölden, den når rätt långt faktiskt. Behöver inte krama den precis.

Support är inte lika med hel, utan kan ju vara annat sätt att supporta laget på. Hennes transporter är till stor nytta, men enligt mig borde den ha fler än 5 heros att transportera. Sköldgenerator känns ju rätt halvkass.

Själv tycker jag snarare att sköldgeneratorn utklassar teleportern direkt men det beror såklart på vilken bana och vilket stadie de är i. Räckvidden är som sagt rätt ordentlig, om den dras ner på bilen i Hollywoods första point räcker den Nästan hela vägen ner till spawnen för anfallarna. Dessutom, den räckvidden och +75 shields på ALLA i laget inom det området passivt? 75 regenererande hälsa, inse vad det gör för genji, tracer, reaper, soldier etc.

1
Skriv svar