Stor höstrea på Steam

Robot
Stor höstrea på Steam
Medlem
Stor höstrea på Steam

Oh noes. Måste hålla hårt i plåntan nu.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Just Cause 3 går för tolvåfemti euro. Nu hamnar pengbörsen återigen i trångmål.

Äger spelet. Håller tyvärr inte så många timmar.

Medlem

Rekommenderar "Dirt Rally", asbra spel, svårt som fan, till halva priset!

Medlem
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Pjotor:

Just Cause 3 går för tolvåfemti euro. Nu hamnar pengbörsen återigen i trångmål.

Äger spelet. Håller tyvärr inte så många timmar.

Haha, jag läste recensionerna och tog bort min kommentar för att inte inspirera andra att köpa en uselt optimerad konsolport. Tyvärr hann du ta fast mig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Releasehästryttare

Uhm.. ok? Va det inte bara en månad sen förra steam rean va? i halloween .. och nu om en månad igen så är det jul rea.
Finns det inga lagar i sverige som säger hur många reor en affär får ha per år ?

Medlem
Skrivet av Devan:

Uhm.. ok? Va det inte bara en månad sen förra steam rean va? i halloween .. och nu om en månad igen så är det jul rea.
Finns det inga lagar i sverige som säger hur många reor en affär får ha per år ?

Butiker har reor jämt

Medlem
Skrivet av Devan:

Uhm.. ok? Va det inte bara en månad sen förra steam rean va? i halloween .. och nu om en månad igen så är det jul rea.
Finns det inga lagar i sverige som säger hur många reor en affär får ha per år ?

Du borde vara glad. Vi närmar oss punkten där vi kommer ha rea på rea!

Medlem
Skrivet av Devan:

Uhm.. ok? Va det inte bara en månad sen förra steam rean va? i halloween .. och nu om en månad igen så är det jul rea.
Finns det inga lagar i sverige som säger hur många reor en affär får ha per år ?

När jag läste affärsjuridik så har jag för mig att det enda kravet, i Sverige alltså (och det gäller nog i många länder), är att det inte är en konstant rea. Dvs en rea måste vara under begränsad tid.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Lolflakes:
Skrivet av Pjotor:

Just Cause 3 går för tolvåfemti euro. Nu hamnar pengbörsen återigen i trångmål.

Äger spelet. Håller tyvärr inte så många timmar.

Haha, jag läste recensionerna och tog bort min kommentar för att inte inspirera andra att köpa en uselt optimerad konsolport. Tyvärr hann du ta fast mig!

Utnyttja Steams återbetalningspolicy?

Medlem

Hoppas Witcher 3 goty editon går på rea snart..... Senast julrean... Hört det skall vara ett bra spel.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Hoppas Witcher 3 goty editon går på rea snart..... Senast julrean... Hört det skall vara ett bra spel.

det är på rea. 30 euro...

Medlem

Rea på Origin, kom och köp spel för normala priser!

Medlem

Det är 60 % rea på Steam Link. För er som inte har en eller har funderat på att skaffa en så är detta perfekta läget.

21.99 € är priset för en och 54,43 € med kontroll

Medlem

Precis på löneveckan. Well played, Valve.

Avstängd

Tycker det här är en riktigt skön present. Istället för att måste vänta till Fredag blackfriday som bara är en dag så pågår detta länge, uppskattas fullt ut!

Medlem

Cities: Skyline och Wolfenstain: The New Order tillsammans för ett pris av en biobiljett.


signatur

“Too weird to live, too rare to die”

Medlem

Blev 3 spel från min wishlist jag kunde bocka av direkt. 200kr fattigare, snitt på 70% rabatt.

Medlem

Det är ju själva fan vad allt ska vara på rea och grejer nu när man har flyttat hemifrån och har gått jävligt mycket back i förmögenhetskassan

UGH

Medlem
Skrivet av Wilfer88:

Blev 3 spel från min wishlist jag kunde bocka av direkt. 200kr fattigare, snitt på 70% rabatt.

Aj då, det är ju typ en lunch.

Steams reor är ju hyfsat dåliga numer, det är ju inte billigt längre..

Medlem
Skrivet av Captain_Dracula:

Steams reor är ju hyfsat dåliga numer, det är ju inte billigt längre..

Då får du nog tvätta ögonen. Finns extremt många titlar som ligger på över 60%.

Medlem

Skyrim orginal (ej remastered) för runt 70 SEK. Är man nyfiken och har aldrig prövat det så köp det! Inte mycket pengar att förlora och då får du ett gigantiskt skoj spel

(Med alla expansioner så är det just nu runt 230 SEK).

Medlem
Skrivet av Trollaren:
Skrivet av Remus:

Hoppas Witcher 3 goty editon går på rea snart..... Senast julrean... Hört det skall vara ett bra spel.

det är på rea. 30 euro...

Gav $14 för det (dagarna innan det släpptes), visserligen GoG och genom nån rysk sida

Deadly Tower of Monster och Lethe hittils från Steamrean.


signatur
Medlem

Bye bye lön, hellooo backlog!

Medlem

Civ 6 från 59 euro till 54! Mmmm, vilket kap

Medlem
Skrivet av Skyrage:
Skrivet av Devan:

Uhm.. ok? Va det inte bara en månad sen förra steam rean va? i halloween .. och nu om en månad igen så är det jul rea.
Finns det inga lagar i sverige som säger hur många reor en affär får ha per år ?

Du borde vara glad. Vi närmar oss punkten där vi kommer ha rea på rea!

Du menar typ:

50 % på alla varor*

* gäller ej redan nedsatta varor

Vilket innebär typ 2 varor av 500 då alla andra redan är "REA-varor".


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Trollaren:
Skrivet av Remus:

Hoppas Witcher 3 goty editon går på rea snart..... Senast julrean... Hört det skall vara ett bra spel.

det är på rea. 30 euro...

Säker det är goty edition då och inte bara standard spelet?


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

... Allt är ju redan i mitt bibliotek


signatur

#PCMR

Medlem

Jag hatar att ha en lång backlog från och med en tid tillbaka köper jag bara spel jag vet vid tillfället att jag vill spela.
Min backlog består numer endast av spel jag inte spelat ut pga jag helt enkelt inte tyckte spelen var bra.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

12
Skriv svar