Kolla in den här löjligt välgjorda Majora's Mask-hyllningen

Robot
Kolla in den här löjligt välgjorda Majora's Mask-hyllningen
Medlem
Kolla in den här löjligt välgjorda Majora's Mask-hyllningen

Riktigt tjusig animation, har redan laddat ner den från youtube om Nintendo är lika jäkliga som vanligt och kommer med deras Cease and desist skit

Medlem

Riktigt nice.

Medlem

Herregud det var fantastiskt gjort!

Skribent

Snuskigt bra!


signatur

Skribent på FZ och allmänt olycklig.

Medlem

Satan vad bra! Nu vill man ju ha en långfilm.

Medlem

Riktigt bra gjord, kändes som jag kollade på en trailer till en kommande filmatisering av Major's mask. Bara jag som tror att Majora's mask skulle kunna bli en bra film p.g.a. hur storyn är i spelet? Men även om det skulle hända tvekar jag lite på det vi vet ju hur det gick sist hue hue...

Medlem

Jävlar - vidrigt bra gjord. Vill ha mer!

Medlem

Den var grym. Hade funkat samma kvalité men långfilm:)

Medlem

bra gjort, men känns inte som dom flyttat fram gränserna för 3d-animation .. kunde lika gärna varit gjort av pixar 1997.

Medlem
Skrivet av seifuku:

bra gjort, men känns inte som dom flyttat fram gränserna för 3d-animation .. kunde lika gärna varit gjort av pixar 1997.

Håller inte med. Se om första Toy story och du kommer bli besviken. Tekniken HAR förbättrats sedan dess.

Medlem

Jaha ja, tack för den! Blir jag tvungen att lira igenom spelet igen =P

Medlem
Skrivet av seifuku:

bra gjort, men känns inte som dom flyttat fram gränserna för 3d-animation .. kunde lika gärna varit gjort av pixar 1997.

seriöst. det är som natt och dag i skillnad. ta bara skogen ur denna film är typ fotorealistisk mer eller mindre.

Toy Story syns att den är gammal nu.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

1
Skriv svar