Ubisoft ger bort 300 exemplar av aktuella spel i december

Robot
Ubisoft ger bort 300 exemplar av aktuella spel i december
Medlem
Ubisoft ger bort 300 exemplar av aktuella spel i december

Tänker sitta uppe hela natten och peppra på F5 för att rycka åt mig den där Steep GIF-bilden.

Medlem

??? Hittar inget i Uplay om det här.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

??? Hittar inget i Uplay om det här.

Om man följer länken han skrev:

https://30days.ubi.com/Promotion/Calendar/ (om du litar på den ) och loggar in på ditt uplay konto kan du se Rayman om du trycker på första luckan! Längst ner står även tiden för när detta ska ske.

ELF
Medlem

AssCreed 3 säger jag verkligen inte nej till.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Skribent

För tydlighetens skull har jag lagt in en extra länk till erbjudandet i länklistan.

Medlem

Skumt, jag fick inte fram något där tidigare, jaja...
Lite konstigt också att det inte finns med i Uplay som de kämpar så hårt för att tvinga oss att använda.

Medlem
Skrivet av ELF:

AssCreed 3 säger jag verkligen inte nej till.

Håller helt klart med. Har det tyvärr redan till både PS3 & PC. Bästa i serien hittills rent storymässigt med all vardagshistorian vid sidan om. Gillar man inte sånt tyckte man säkert det var asdrygt i och för sig, på samma sätt som jag tycker allt side-questande är i *alla* de andra AC-spelen. (Spelmässigt är annars fyran svårslagen.)

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:
Skrivet av ELF:

AssCreed 3 säger jag verkligen inte nej till.

Håller helt klart med. Har det tyvärr redan till både PS3 & PC. Bästa i serien hittills rent storymässigt med all vardagshistorian vid sidan om. Gillar man inte sånt tyckte man säkert det var asdrygt i och för sig, på samma sätt som jag tycker allt side-questande är i *alla* de andra AC-spelen. (Spelmässigt är annars fyran svårslagen.)

Gillade verkligen trean också. Helt klart favoriten i hela serien. Roliga huvudmissions också som inte bara var "här är ett hus, hitta en väg in och stick kniven i markerad gubbe"

1
Skriv svar