Black Friday är här – missa inga superpriser!

Robot
Black Friday är här – missa inga superpriser!

Sweclockers guidar dig genom kavalkaden av kampanjer.


Medlem
Black Friday är här – missa inga superpriser!

Har alltid tyckt att det varit konstigt att man har Black Friday i Sverige.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Har alltid tyckt att det varit konstigt att man har Black Friday i Sverige.

Säg någonting amerikanskt som Sverige inte anammar.

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Kleptoman:

Har alltid tyckt att det varit konstigt att man har Black Friday i Sverige.

Säg någonting amerikanskt som Sverige inte anammar.

Thanksgiving...

Medlem

En annonsartikel för en annons?

Medlem
Skrivet av jh94:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Kleptoman:

Har alltid tyckt att det varit konstigt att man har Black Friday i Sverige.

Säg någonting amerikanskt som Sverige inte anammar.

Thanksgiving...

Är det inte allahjärtans dag?


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Tillägg, http://www.isthereanydeal.com/ håller reda på priser på spel, bundles, dlc, m.m. från digitala återförsäljare. Steam, Origin, uPlay och säkert en massa annat.

Trevlig helg och grattis till en lättare plånbok.

Medlem

Är ni sugna på att köpa något så använd bara prisjakt.
Kolla vad det kostat som billigast tidigare och nöj er inte innan det är åtminstone är samma pris.

Kollar själv på grafikkort och har tittat in va de har kostat de senaste 2 månaderna (ja, jag är medveten om dollarkursen)

Medlem

Släppte lös på en DXRacer F hos Webbis, suttit och tryckt på en gamingstol runt ett år nu så det passade bra. Imorgon blir det svårt att hålla i plonkan dock.

Medlem

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Medlem
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Halloween kommer dock från Irland

Medlem
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Varför ska reor förbjudas?

Medlem
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Det är fritt fram att avstå tramset. Eller mår du illa av att veta att vi andra kommer att spara tusenlappar i morgon?

Medlem
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Communist spotted

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Det är fritt fram att avstå tramset. Eller mår du illa av att veta att vi andra kommer att spara tusenlappar i morgon?

Fast många köper ju saker som de annars inte skulle köpt alls. Sparar man verkligen pengar då?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Det är fritt fram att avstå tramset. Eller mår du illa av att veta att vi andra kommer att spara tusenlappar i morgon?

Fast många köper ju saker som de annars inte skulle köpt alls. Sparar man verkligen pengar då?

Visst ligger det något i det du säger, men köper man bara för köpandets skull så har man nog problem med impulskontroll vare sig det är rea eller inte.

Inaktiv
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Det är fritt fram att avstå tramset. Eller mår du illa av att veta att vi andra kommer att spara tusenlappar i morgon?

Fast många köper ju saker som de annars inte skulle köpt alls. Sparar man verkligen pengar då?

Visst är det folk som köper saker man kanske inte skulle gjort annars men jag väntar ofta på att spel ska hamna på rea innan jag köper dom eftersom jag ändå alltid har så mycket att spela att jag knappt hinner med.

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Det är fritt fram att avstå tramset. Eller mår du illa av att veta att vi andra kommer att spara tusenlappar i morgon?

Fast många köper ju saker som de annars inte skulle köpt alls. Sparar man verkligen pengar då?

Jag har väntat på köpa ny tv till vardagsrummet och ikväll blir det en ny tv.
Mitt köp är planerat och nu när det blir några tusen billigare är fint läge att köpa en billig tv innan nästa års modeller börjar rulla ut i februari.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av USF-BH:
Skrivet av jh94:
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av Kleptoman:

Har alltid tyckt att det varit konstigt att man har Black Friday i Sverige.

Säg någonting amerikanskt som Sverige inte anammar.

Thanksgiving...

Är det inte allahjärtans dag?

Nää thanksgiving är kalkonätande

Jag hittade ett 1070 OC till fantastiskt bra pris nu under Black Friday, så jag är inte bitter likt flera i kommentatorsfältet.

Passar att lira lite Division idag, "money virus".


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Slog till på en acer predator x34 och ett asus 1080. Dags att lämna 1080p-träsket!

Medlem
Skrivet av jamorro:

Slog till på en acer predator x34 och ett asus 1080. Dags att lämna 1080p-träsket!

Samma här, för min del blev det en Asus PG348Q! Återstår att se om min dator klarar av trycket på den högre upplösningen och även om spelen når 100fps.

Medlem
Skrivet av seifuku:

halloween och black friday borde förbjudas. Amerikanskt trams.

Vet du vad halloween egentligen står för?

Det ironiska är att få egentligen verkar förstå att vi redan firat halloween långt innan det namnet kom till i Sverige (i flera hundra år). Ska man hårdra det så är det bara själva bus eller godis delen som är ny plus dräkterna.

Men är väl naturligt, att gamla namn försvinner och nya "moderiktiga" namn blir till och man glömmer ursprunget på vägen.

Medlem

Titanfall 2 för 250 kr och FarCry: Primal 150 kr på CDON.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Freffo:
Skrivet av jamorro:

Slog till på en acer predator x34 och ett asus 1080. Dags att lämna 1080p-träsket!

Samma här, för min del blev det en Asus PG348Q! Återstår att se om min dator klarar av trycket på den högre upplösningen och även om spelen når 100fps.

Ja, lite orolig är man att gamla cpun bottleneckar :x

Medlem

Hittills har det blivit 9 spel till både PC och PS4. Vill köpa 2 till, men plånboken har börjat visa tecken på anorexi.


signatur

Nerd 4 life, yo.

Medlem

Fy fan vad kasst alltså. Hade planerat ett bra tag och hoppats kunna plocka upp en 850 EVO 1TB men tydligen så har just 850 ingen som helst jävla rabatt någonstans i Sverige.

Kollar sedan på amerikanska sidor...samtliga har reducerat pris...

Medlem

Köpte The Division på CDON för 144kr till PC.

Sen Telltales Batman för 17 euros på steam.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

KoP
Medlem

Blir möjligtvis ett stycke Gears of war 4 på digital download. Fast helst vill man ju äga den fysiska utgåvan när man har 1:an, 2:an och 3:an på skiva.

1
Skriv svar