Hello Games bryter No Man's Sky-tystnaden - basbyggande på gång

Robot
Hello Games bryter No Man's Sky-tystnaden - basbyggande på gång
Medlem
Hello Games bryter No Man's Sky-tystnaden - basbyggande på gång

Too little, too late.

Medlem

dom skulle inte släppt spelet för ens det var klart helt enkelt.

Medlem

Det är för sent, tänker inte röra skiten igen.

Medlem

eller kanske lägga till multiplayer och factions och mycket mer de som de sa att spelet skulle ha...
spelet kanske kan nå alpha snart!

Medlem

De sminkar grisen.


signatur

Rollspelsguru
Community Developer på Sharkmob
fd. Sr. Community Manager på Battlestate Games

Medlem

signatur

Game long and prosper

ELF
Medlem

Inväntar prissänk innan köp. Tycker inte 300 är tillräckligt som det ligger på just nu under Black Friday rean.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Bra jobbat! Som att Volvo skickar bromsarna till nya bilen efter man kört i diket.

Ärligt talat, vilka j-a idioter! Vad håller de på med??

Medlem

Jag är villig att förlåta dem om de levererar spelet som de har lovat. Dock kommer jag aldrig att lita på dem igen.

Medlem

Jag är glad att jag inte köpte det. Kanske att jag köper det om ett par år när det kostar max en femtiolapp och blivit patchat till det som det en gång utlovades att vara...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Haft drygt 200 underhållande timmar i No Man's Sky, ser fram emot fler med denna uppdatering.

Medlem

basbyggande i ett single player spel? varför ens bygga bas då?

Medlem

Tja.. äger ju fortfarande spelet så..

Medlem

Multiplayer, annars kan det kvitta...


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Medlem
Skrivet av kebbe:

Haft drygt 200 underhållande timmar i No Man's Sky, ser fram emot fler med denna uppdatering.

Herregud. Hur? Det måste vara det mest hjärndöda man kan göra. Det finns ju verkligen ingenting. Detta är alltså riktad kritik mot gameplay och inte mot dig, som person.

Medlem

Allt det överdrivna hatet mot Hello games är väldigt tragiskt i min mening, än mer när det till stor del inte längre drivs av fakta. Forumen på nätet kan liknas vid hatsekter mot Sean Murray där man i månader har suttit och demonstrerat hur mycket man avskyr honom och kräver 'ett svar' trots att det inte finns mer att säga om saken.

Det handlar om några hundringar, motsvarande vad man utan vidare spenderar under en kväll på krogen och man fick mycket mer spel för pengarna än vad tex. Star Citizen har levererat under sina år av utveckling. Det finns inget som motiverar att man lägger så mycket tid på att uttrycka sin ångest när det handlar om ett spel även om det inte var värt pengarna.

Det stämmer att spelet inte höll vad som utlovats men det finns gott om långt värre exempel på spel som på allvar har blåst konsumenterna utan att det har orsakat i närheten lika mycket liv.
De som fortfarande gnäller behöver ärligt talat växa upp för kan man inte gå vidare efter NMS så kommer man antagligen att spendera resten av sitt liv i terapi om man försöker klara sig i den riktiga världen.

Det bästa Hello games kan göra är att fortsätta lägga all tid knåpa på spelet för de som gillar att spela det istället för att lägga tiden på en helt meningslös debatt i forumen som aldrig kommer att leda till något annat än mer hat.
Spelet är vad det är och alla vet vad det är, tror man att det någonsin kommer att bli vad hypen utlovade så är man en helt hopplös idiot.

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av kebbe:

Haft drygt 200 underhållande timmar i No Man's Sky, ser fram emot fler med denna uppdatering.

Herregud. Hur? Det måste vara det mest hjärndöda man kan göra. Det finns ju verkligen ingenting. Detta är alltså riktad kritik mot gameplay och inte mot dig, som person.

Vissa gillar att spela fotboll, andra hockey men det finns dem som hellre går en promenad i skogen. Vi gillar olika och vissa spel är nog som en promenad i skogen, passar inte alla medans vissa älskar att snurra runt utan några speciella krav, ett litet andrum från verklighet/vardag som fungerar som avslappning.
Helt klart kan man ju spela Battle Field och Duty Calls och hävda att det är avkoppling.
Smaken är som röven, KLôVEN!

rot
Medlem

Fortfarande inte erkänt något misstag eller kommit med en ursäkt.

Nej tack.

Medlem
Skrivet av zaphod.iv:
Skrivet av sitman:
Skrivet av kebbe:

Haft drygt 200 underhållande timmar i No Man's Sky, ser fram emot fler med denna uppdatering.

Herregud. Hur? Det måste vara det mest hjärndöda man kan göra. Det finns ju verkligen ingenting. Detta är alltså riktad kritik mot gameplay och inte mot dig, som person.

Vissa gillar att spela fotboll, andra hockey men det finns dem som hellre går en promenad i skogen. Vi gillar olika och vissa spel är nog som en promenad i skogen, passar inte alla medans vissa älskar att snurra runt utan några speciella krav, ett litet andrum från verklighet/vardag som fungerar som avslappning.
Helt klart kan man ju spela Battle Field och Duty Calls och hävda att det är avkoppling.
Smaken är som röven, KLôVEN!

Fast du säger inte vad som gör spelet underhållande, vilket är det intressanta i den här frågan, då typ alla planeter är nästan identiska

Medlem
Skrivet av Ahris:

text

Så kan man tycka... sedan tjänade dom så jävla mycket pengar på detta spel.

Det handlar om några hundringar för dig och mig, men för dom som företag så är det typ så att dom faktiskt kan skratta hela vägen till banken...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av sitman:
Skrivet av kebbe:

Haft drygt 200 underhållande timmar i No Man's Sky, ser fram emot fler med denna uppdatering.

Herregud. Hur? Det måste vara det mest hjärndöda man kan göra. Det finns ju verkligen ingenting. Detta är alltså riktad kritik mot gameplay och inte mot dig, som person.

Mina första 100 timmar spenderades på startplaneten där jag lärde mig det första kompletta språket, maximerade utrymmet i dräkten och jobbade mig upp mot ett större skepp. Allt detta till tonerna av det gäng podcasts jag följer. Timmarna efter detta spenderades med att fotografera (intresset för foto läckte över in i spelvärlden lite) medan jag åkte från planet till planet för att kartlägga alla djur på dessa. Fann det avslappnande att spela utan narrativ, krav eller måsten. Kan dock fullt ut förstå den kritik andra riktat mot spelet.

Medlem

spelet är lite små kul faktiskt om man tar en väldigt casual hållning a nån timma då o då.

Har väl spelet mest efter sista patcningarna då dom värsta buggarna blev hyffsat fixade.

Men jag bryr mig inte om mp heller.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Är "håll inne knapp ett tag" för att aktivera kvar?


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Ahris:

text

Jag tycker precis tvärtom. Det var länge sen en utvecklare lovat så mycket men gjort så lite som detta. Går man dessutom under jorden och gör div skituppdateringar så blir det bara mer rättfärdigat.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Ahris:

text

Jag tycker precis tvärtom. Det var länge sen en utvecklare lovat så mycket men gjort så lite som detta. Går man dessutom under jorden och gör div skituppdateringar så blir det bara mer rättfärdigat.

Kommer inte på en enda som lovat så mycket.
Finns många floppar som inte levt upp till hypen men inte många som lovat revolutionera på så många fronter för att sedan släppa en välgjord indie titel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag gillar hur dom ljugit, hypat, skapat en snöbollseffekt etc för att lära folk att ALDRIG förhandsboka ett spel.

Det var ju ett genidrag.
Men nu har jag tappat respekten för dom. Jag var helt övertygad att dom låg där på en solig strand och drack Piña Colada och skrattade högt.

KoP
Medlem

Ett preview/green light spel till fullpris. Bra där.

Medlem

Inget fel på NMS. Folk hade för stora förväntningar.


signatur

Meep!

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Bojkott:

Jag är villig att förlåta dem om de levererar spelet som de har lovat. Dock kommer jag aldrig att lita på dem igen.

Haha, låter som en vänsterprasslande flickvän som svär trohet.

12
Skriv svar