Dead Rising 4 är inte Frank Wests sista äventyr

Robot
Dead Rising 4 är inte Frank Wests sista äventyr

Capcom försvarar valet att ta bort tidsbegränsningen från spelet.

#dead-rising, #dead-rising-4


Medlem
Dead Rising 4 är inte Frank Wests sista äventyr

"When you had the timer you had to throw everything into the player's path. Here it's trying to make the player explore the world and find out things about it."

Han har inte spelat Dead Rising 1. Du kan gå hur fan du vill i det spelet.

Dead Rising är dött för mig. Ni som ville ha er timer-lösa sandbox-spel, varsågod. Det bara finns en miljon sådana spel redan dock...

https://www.youtube.com/watch?v=ejeIT0MBSac

Medlem

Varför inte bara göra spelet med en timer och balansera det så att man kan göra lite som man vill men ändå ha en tidspress och sedan lägga till ett val för spelaren där man kan stänga av timern när som helst, efter storyn eller ett alternativt gamemode som är rakt av free-roam.

Medlem

Många har gnällt att spel blir dummare, Dead Rising 4 kommer nog bli ett av det absolut bästa exemplen.

Medlem

Hoppas att dom har tagit bort "rekylen" så fort ett vapen får slut på ammunition.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nostalgi på hög nivå Fy skäms om Capcom skulle överge honom

Medlem

ÄNTLIGEN är tidsbegränsningen borta. Det jag har stört mig mest på i dr.

Medlem

Man borde begränsa ALLA spel till ca 1 timme, varför ska ett spel vara längre än så? En timme, en timme, en timme.......en timme.......timme......timme........

...


signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Det blir det sista spelet eftersom att ingen kommer att köpa det eftersom de plockar bort funktioner.

Bojkottar detta spel. hoppas att de går minus och inte har råd med kaffe.

Medlem

Intressant, det var det som fick mig att sluta lira Dead Rising 2. Kände mig stressad hela tiden och kunde inte riktigt njuta av hur galen världen var.

Visst att vissa uppdrag är tidsbegränsade men så som det var i Tvåan kändes inte så skoj. Lirade aldrig 3an.

1
Skriv svar