Dark Souls III får ny Black Friday-trailer

Robot
Dark Souls III får ny Black Friday-trailer

Riktad till de som ännu inte doppat fötterna.

#dark-souls-iii, #from-software


Medlem
Dark Souls III får ny Black Friday-trailer

För sent för mig. Men grattis till alla er som inte hunnit spela det ännu.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem

Musiken var ganska värdelös till en Dark Souls trailer.

Såhär ska det låta.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Okej, mina nerver klarar inte läskiga spel, alls. Jag har inte spelat ett enda Darks Souls spel, dock har jag spelat halva Bloodborne, sen blev det för läskigt.

Om jag inte klarar av bloodborne, kommer jag klara av Dark Souls?
Vill gärna pröva då så många prisar spelen, men jag vill samtidigt inte kasta bort pengarna på något jag aldrig vill spela sen.

Sugen att plocka detta och Titanfall II nu till PS4'an.. mycket spel för pengarna.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av 0skar:

Okej, mina nerver klarar inte läskiga spel, alls. Jag har inte spelat ett enda Darks Souls spel, dock har jag spelat halva Bloodborne, sen blev det för läskigt.

Om jag inte klarar av bloodborne, kommer jag klara av Dark Souls?
Vill gärna pröva då så många prisar spelen, men jag vill samtidigt inte kasta bort pengarna på något jag aldrig vill spela sen.

Jag skulle nog räkna Bloodborne som ett av de svårare spelen i "serien". Men Dark Souls 3 är måhända inte lättare. Jag tror Dark Souls 2 är det lättaste. Sen vet jag inte om du med läskigt menar svårighetsgraden, eller stämningen, men Bloodborne är ju det enda av spelen som vill förmedla en sorts "skräckkänsla". DS2 känns ganska snällt egentligen.

Medlem
Skrivet av 0skar:

Okej, mina nerver klarar inte läskiga spel, alls. Jag har inte spelat ett enda Darks Souls spel, dock har jag spelat halva Bloodborne, sen blev det för läskigt.

Om jag inte klarar av bloodborne, kommer jag klara av Dark Souls?
Vill gärna pröva då så många prisar spelen, men jag vill samtidigt inte kasta bort pengarna på något jag aldrig vill spela sen.

Klarar du inte av Bloodborne har du inte nerver för Dark Souls.

Jag skulle inte påstå att dessa spel är läskiga direkt. Mörka och atmosfäriska, visst, men inte läskiga.

Synd för dig då du missar mästerverk till spel


signatur

The more I practice, the luckier I get.

1
Skriv svar