Berg och snöstormar i första Forza Horizon 3-expansionen

Robot
Berg och snöstormar i första Forza Horizon 3-expansionen
Medlem
Berg och snöstormar i första Forza Horizon 3-expansionen

Jaha, valfritt överpris för grunden + fakeExpansioner = spelarsplittring FTwin$.. O.K.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Gnällkuk

Trist att det fortfarande är helt ospelbart för mig på PC. Är sån enorm stutter att jag inte klarar av att spela mer än ett par minuter, var verkligen pengarna i sjön för mig :/


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Jaha, valfritt överpris för grunden + fakeExpansioner = spelarsplittring FTwin$.. O.K.

Hmm nja det känns väl som en Expansion när det faktiskt utökar kartan med ett helt nytt område och miljö att köra på. Med nya typer av race och en utökad kampanj. Så i den bemärkelsen känns det faktiskt som en expansion. Bilarna är väl inte mycket att hurra för, men ger väl lite mer värde till det hela. Vi får se vad prislappen hamnar på, men då expansion pass är vadå? Ca 35€ så lär väl expansionen för sig kosta 20-30€ kan jag tänka mig.

Medlem
Skrivet av Scream112:
Skrivet av Tobbe:

Jaha, valfritt överpris för grunden + fakeExpansioner = spelarsplittring FTwin$.. O.K.

Hmm nja det känns väl som en Expansion när det faktiskt utökar kartan

Undanhålla originaldelar ca. 2 sekunder, för att sedan sälja dem som "expansion". ( 0_> giff må månäääYI )


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Forza Horizon 3 fungerar utmärkt för mig. Är helnöjd!

Jag har Ultimate Edition, och får alltså $10 discount. Vad kostar det mig då?
Men jag har väl även redan Forza Horizon 3 Expansion Pass? Antog därför att expansioner ingick. Jag fattar inte riktigt...


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

Forza Horizon 3 fungerar utmärkt för mig. Är helnöjd!

Jag har Ultimate Edition, och får alltså $10 discount. Vad kostar det mig då?
Men jag har väl även redan Forza Horizon 3 Expansion Pass? Antog därför att expansioner ingick. Jag fattar inte riktigt...

Ultimate Edition

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av autograph:

Forza Horizon 3 fungerar utmärkt för mig. Är helnöjd!

Jag har Ultimate Edition, och får alltså $10 discount. Vad kostar det mig då?
Men jag har väl även redan Forza Horizon 3 Expansion Pass? Antog därför att expansioner ingick. Jag fattar inte riktigt...

Ultimate Edition

Jaha. 249 kr. kostade "Expansion Pass" mig, som har Ultimate Edition.
Köpte det nyss.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av autograph:

Forza Horizon 3 fungerar utmärkt för mig. Är helnöjd!

Jag har Ultimate Edition, och får alltså $10 discount. Vad kostar det mig då?
Men jag har väl även redan Forza Horizon 3 Expansion Pass? Antog därför att expansioner ingick. Jag fattar inte riktigt...

Ultimate Edition

Jaha. 249 kr. kostade "Expansion Pass" mig, som har Ultimate Edition.
Köpte det nyss.

Sorry, Jag skrev med mobilen på bussen och något blev fel så bara det kom med.
Jag höll på att skriva vidare att jag kollade deras sida och det visade sig att Ultimate Edition endast innebar att det var några "Car Packets" som var med i det och inte dessa expansioner. Däremot så ges rabatt på "Expantion Pass" till dem som redan köpt Ultimate Edition versionen av spelet om passet köpts innan deras tidsgräns på slutet av 2016.
Det som blev luddigt i deras meddelande är just att många som köpt Ultimate Edition antog att det var detta Expansion Pass som ingick (antagligen utöver bilar) så att det var en kostnad med i det hela även för Ultimate Edition köparna verkade fel.

Ursäkta att det bara blev ett par ord

Medlem
Skrivet av Winzi:
Skrivet av autograph:
Skrivet av Winzi:
Skrivet av autograph:

Forza Horizon 3 fungerar utmärkt för mig. Är helnöjd!

Jag har Ultimate Edition, och får alltså $10 discount. Vad kostar det mig då?
Men jag har väl även redan Forza Horizon 3 Expansion Pass? Antog därför att expansioner ingick. Jag fattar inte riktigt...

Ultimate Edition

Jaha. 249 kr. kostade "Expansion Pass" mig, som har Ultimate Edition.
Köpte det nyss.

Sorry, Jag skrev med mobilen på bussen och något blev fel så bara det kom med.
Jag höll på att skriva vidare att jag kollade deras sida och det visade sig att Ultimate Edition endast innebar att det var några "Car Packets" som var med i det och inte dessa expansioner. Däremot så ges rabatt på "Expantion Pass" till dem som redan köpt Ultimate Edition versionen av spelet om passet köpts innan deras tidsgräns på slutet av 2016.
Det som blev luddigt i deras meddelande är just att många som köpt Ultimate Edition antog att det var detta Expansion Pass som ingick (antagligen utöver bilar) så att det var en kostnad med i det hela även för Ultimate Edition köparna verkade fel.

Ursäkta att det bara blev ett par ord

Ok. Jag förköpte Forza Horizon 3 "Ultimate Edition".
Det som ingick var "All Stars", "VIP" och "Car Pass".
Men, "Expansion Pass" får jag därför nu köpa lite billigare.

Jag tror jag fattar.


signatur

autograph

Medlem

The Blizzard Mountain expansion for Forza Horizon 3 is available separately or as part of the Forza Horizon 3 Expansion Pass, which gives players discounted access to two expansions for $34.99. Ultimate Edition owners receive a $10 discount on the Forza Horizon 3 Expansion Pass if purchased before the end of 2016. If you haven’t yet taken Forza Horizon 3 for a spin, today is the last day of our Black Friday deals, check them out here.

http://forzamotorsport.net/en-us/news/fh3_blizzard_mountain_a...


signatur

autograph

Medlem
1
Skriv svar