Efter knivarna – Nu introducerar Valve Counter-Strike-handskar

KoP
Medlem

Hahaa, gud vad eggande att samla på digitala handskar. Eller? :I

Medlem

hej pojkar jag hittade denna sida som heter CSGOVANTAR.COM och jag vann 69 69 69 handskar och det var såååå cool!

Medlem
Skrivet av Ruffsen:

Detta spel sjunker mer o mer.. Jag menar wtf.. Dags o släppa skor snart oxå? Eller så är valve penga kåt.

Jisses.
Tur man lagt skitspelet på hyllan.

Alltid lika kul att se dessa kommentarer. Gör ju inte spelet sämre på något sätt. Inte dyrare heller eftersom de inte tvingar någon att köpa något.

Kul med variation i spelet tycker jag även om jag själv förmodligen inte kommer köpa något.

Medlem

CS var bättre på den gamla goda tiden när man kunde tanka hem vilka skins man än ville - gratis!

Medlem

Går samma väg som tf2 och dota2. Förstår att pree to play titlar kanske behöver en shop men i vissa fall tycker jag det går till överdrift. Spelar inte cs själv men i dota är det svårt att urskilja vissa hjältar pga nya skins som ger andra färger etc. Blir de väl inte lika påtagligt med handskar men tycker de är tråkigt att valve gör såhär med dom hör titlarna som bär med sig sånt arv. Att se dom degraderade till en hattaffär.

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Ruffsen:

Detta spel sjunker mer o mer.. Jag menar wtf.. Dags o släppa skor snart oxå? Eller så är valve penga kåt.

Jisses.
Tur man lagt skitspelet på hyllan.

Men vem bryr sig om vad du tycker.

Lönt o svara här då, bozo. :/


signatur

//Peace out

Medlem

Läge att skapa en piratserie kläder?
Vad tror säljer bäst, de blå med vasselin, som speedar upp dig.
Eller de röda med sockiplast, som gör dig och ditt skytte stabilare?

Skrivet av Ruffsen:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Ruffsen:

Detta spel sjunker mer o mer.. Jag menar wtf.. Dags o släppa skor snart oxå? Eller så är valve penga kåt.

Jisses.
Tur man lagt skitspelet på hyllan.

Men vem bryr sig om vad du tycker.

Lönt o svara här då, bozo. :/

Bry dig inte om denna där.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Spelar inte CS just, men finns inget annat fps i den här genren som ens kommer nära. Känslan i vapnen är oslagbar. Vantar är ju en hyffsad idé, det är något man ser hela tiden - bra epenmått.. Känns lite töntigt, frågan är ju om de tjänar mer pengar eller om folk bara väljer att sprida samma mängd pengar på olika saker.

Medlem

Och nu alla klädföretag i sverige, vem vill bli miljonär? Det här kommer va säkert fullpott till Valve, om någon börjar göra vantarna "på riktigt" till riktiga livet, tror jag kommer var lika uppskattat och fullpott. Jag skulle köpa det iaf...

Bara en tanke...

Medlem

Minns på den tiden jag själv spelade CS, gamla 1.6tiden, ja då va CS gratis, en mod.

Sen tog affärsgubbarna över och nu är allt om att mjölka pengarna av spelarna genom krimskrams.

12
Skriv svar