Gör dig redo för en gratishelg i Titanfall 2

Robot
Releasehästryttare
Gör dig redo för en gratishelg i Titanfall 2

Heartstone expantion .. battlerite och nu detta .. kommer man göra nått annat än spela spel i helgen ?

Medlem

Detta kanske man ska ta och ge sig på ändå.

Medlem

Titanfall 2 är så löjligt billigt nu så jag tycker redan då är det gratis i jämförelse med underhållningsvärdet

Medlem

det ska väll desutom vara bättre än 1 an och den var ju med bra

Medlem

Titanfall 2 är det enda spel jag spelar varje dag just nu. Gillar det höga tempot.

Medlem

*Tar på foliehatten*

Tänk om EA släppte Titanfall mellan BF1 och COD för att kunna peka på att gratis content inte är lockande för kunder ?

*Tar av foliehatten*

Medlem

Kan vara för att EA vill få cod spelare att prova och fastna, för att ta marknadsandelar.

Tycker man ska köpa, ett mpspel där All dlc som påverkar gameplay kommer vara gratis. Spelar det så mycket jag kan, är riktigt ösigt och varierat gameplay tycker jag.


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av Bahoven:

*Tar på foliehatten*

Tänk om EA släppte Titanfall mellan BF1 och COD för att kunna peka på att gratis content inte är lockande för kunder ?

*Tar av foliehatten*

Lite som när Ubisoft släppte Watch Dogs till Wii U ett år efter originalsläppet, utan DLC, och till fullpris, och sedan menade på att det inte lönar sig att släppa spel till Wii U.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Är det gratis eller är det gratis under en helg?


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

"Gratis" om du betalar en månadsavgift.

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Är det gratis eller är det gratis under en helg?

"GRATISHELG" = "Den 2-4 december kickar gratishelgen igång och det är då för multiplayer-delen.
Har du EA Access på Xbox eller Origin kan du spela "gratis" redan den 30 november."


signatur

autograph

Medlem

Singleplayern i detta är magiskt. Helt jävla underbart bra.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Devan:

Heartstone expantion .. battlerite och nu detta .. kommer man göra nått annat än spela spel i helgen ?

Jobba...

Inaktiv

Köpte det under rean. 240 spänn kan det vara värt för mig som enbart kommer köra kampanjen.

Medlem

Någon som vet när man kan börja tanka ned gratishelgens pröva på? Har letat men hittar inget.


signatur

Jäh!

1
Skriv svar