Ghost Recon: Wildlands vill erbjuda total frihet – se hur i ny film

Robot
Ghost Recon: Wildlands vill erbjuda total frihet – se hur i ny film
Medlem
Ghost Recon: Wildlands vill erbjuda total frihet – se hur i ny film

"Millions of millions of combinations"

Ser fram emot det :P, dom kommer väl hålla vad dom lovar?

Medlem
Skrivet av nils45:

"Millions of millions of combinations"

Ser fram emot det :P, dom kommer väl hålla vad dom lovar?

Klaaaaart spelföretag överdriver aldrig!

Geeks Gaming

Sorry men detta är verkligen inte Ghost Recon för mig :/ Önska UBI kunde sluta slakta Tom Clancy's namn så här
Bring back Ghost Recon Island Thunder och Rainbow six rogue Spear !

Skribent
Skrivet av LordOfNomNom:
Skrivet av nils45:

"Millions of millions of combinations"

Ser fram emot det :P, dom kommer väl hålla vad dom lovar?

Klaaaaart spelföretag överdriver aldrig!

Nej, men ibland känns det så. Det är för att vi är för dumma, vi har bara missat en feature. Tänk Sim City, vi var många som inte förstod varför det inte gick att spela. Vi var bara dummerjönsar.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kan man grilla korv?

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Sorry men detta är verkligen inte Ghost Recon för mig :/ Önska UBI kunde sluta slakta Tom Clancy's namn så här
Bring back Ghost Recon Island Thunder och Rainbow six rogue Spear !

Håller med fullt ut.

Medlem

0:57 "You can lead your team, of four Goose.." Jasså, haha

Medlem

KAN! bli nice... men som vanligt så är man lite skeptiskt när "AAA" titlar försöker ge en känsla av att " detta är sååå nytt" och "milijoners milijoner kombinationer"... vi får väl seee..som vanligt.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Sorry men detta är verkligen inte Ghost Recon för mig :/ Önska UBI kunde sluta slakta Tom Clancy's namn så här
Bring back Ghost Recon Island Thunder och Rainbow six rogue Spear !

Japp. Plus att denna trailern upprepar enbart grejjer dom redan sagt om spelet. Sen att allt "gameplay" i spelet är snyggare än vi vet att spelet i slutändan kommer va eftersom det såg ut som skit på E3. Så jag hoppas att vivendis styrelse är en massa gamla tom clancy fans vars primära mål är att ta över ubisoft å örfila upp dom här jävlarna å styra upp den här skiten. Men så är de förmodligen inte...

Medlem

Total frihet - på 5 olika sätt, låter det som --> alltid.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

FM-guru
F.d. Sisyr

Innehållet blir väl som det brukar bli när man ska ha så mycket frihet som möjligt; brett som en ocean och djupt som en vattenpöl.

Gnällkuk

Tror extremt lite på det här spelet. Känns inte som om de riktigt vet vad de vill göra med spelet, open world med "total frihet"? Ska Ghost-styrkan vara rogue och flöjts runt hejvilt och köra sina egna uppdrag?


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Dum och förutsägbar Ai kommer dra ned spelglädjen. Detta spel ser mer eller mindre ut som en variant på Far Cry, där sandlådespelandet egentligen handlar om att göra om samma saker om och om igen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Spelet blir mer och mer intressant ut i mina ögon. Det jag är rädd för, det är att det kommer vara mycket buggar Online, för det är där som jag kommer hålla ett stort öga på. Hur pass väl optimerat det är, svarstid på servrar, hur stabilt spelet är... osv.
Inget köp förrens spelet legat ute ett tag.

Medlem

Eftersom det är ett spel från Ubisoft är det med största sannolikhet antingen mediokert eller helt ok, men inte mer än så.


signatur

PSN: MrOakenborn

Skrivet av Oakenborn:

Eftersom det är ett spel från Ubisoft är det med största sannolikhet antingen mediokert eller helt ok, men inte mer än så.

Man är ju inte benägen ett tro något annat.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar