Se ett rykande färskt klipp från Assassin's Creed-filmen

Robot
Se ett rykande färskt klipp från Assassin's Creed-filmen
Medlem
Se ett rykande färskt klipp från Assassin's Creed-filmen

Ser ut som en film

Medlem

Vad jag mindes av första spelet, så låg Desmond miles?! på en brits ? inte upphängd som nå bdsm orgie.. följer dom storyn i spelet eller hittat på en del och tagit en del från spelet?

Medlem

Ser ut att bli en ny Matrix film.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Skrivet av Zainter:

Vad jag mindes av första spelet, så låg Desmond miles?! på en brits ? inte upphängd som nå bdsm orgie.. följer dom storyn i spelet eller hittat på en del och tagit en del från spelet?

Fattar inte heller varför man väljer att ha en egen animus... men det kanske passar film bättre vad vet jag


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Skulle inte den ha kommit nu i höst?


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Zainter:

Vad jag mindes av första spelet, så låg Desmond miles?! på en brits ? inte upphängd som nå bdsm orgie.. följer dom storyn i spelet eller hittat på en del och tagit en del från spelet?

Filmen har inget med Desmond miles att gör. Det är en helt annan tidslinje. Jag tror dom försöker undvika så mycket som går att ta saker från själva spelet. Jag tror dom vill helst bygga en helt ny story.

Medlem

?


signatur

autograph

Medlem

Jag har svårt för dessa Hollywood-filmer överlag, så jag vet inte riktigt. Tror inte att jag har sett en storfilm på flera år, kanske är fel person att döma. Känns som att målgruppen för de flesta filmer är Monster-hinkande 15-åringar.

FML
Medlem
Skrivet av Zainter:

Vad jag mindes av första spelet, så låg Desmond miles?! på en brits ? inte upphängd som nå bdsm orgie.. följer dom storyn i spelet eller hittat på en del och tagit en del från spelet?

Stör mig också på detta. Den kommer ju redan drunkna i CGI förmodligen, så varför lägga till mer på nåt som de kan undvika. Fassbender kommer väl brottas med animus-armen på nåt sätt.

Medlem

Trailern andas verkligen tafflig tvspels-film. Men vafan... Fassbender! Irons!

Är den här så dålig som den verkar kan man väl också utgå ifrån att övriga filmer från Ubisofts nya filmstudio kommer vara skit... Det är fan inte dags att dra igång en ny serie skitfilmer baserade på spel.. Det är dags att dom börjar bli bra.. Snälla sug inte!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Dreijer:

Jag har svårt för dessa Hollywood-filmer överlag, så jag vet inte riktigt. Tror inte att jag har sett en storfilm på flera år, kanske är fel person att döma. Känns som att målgruppen för de flesta filmer är Monster-hinkande 15-åringar.

Då är vi två :). Har inte sett filmer på flera år.

Medlem

Hm gillar ju Fassbender som Magneto. Och kommer nog gilla denna film pga honom. Det jag sett från filmen verkar vara renoldad sci fi action och själva storyn verkar vara minimal. Själva Creed serien är ju otroligt mycket historik och story vilket jag gillar. Denna kommer inte bli lika djup. Men hoppas ändå den kan leva upp till förväntningarna som man har. Då kanske vi får se del två och tre. För gör dom på korrekt sätt kan dom bredda storyn till flera filmer vilket jag kan tänka mig att dom tänker. Mjölka mera pengar men duger för mig. Men är det endast renoldad sci fi action hm då vill jag inte se tvåan.

Medlem

Ser väldigt påkostat och väldigt dåligt ut. När ska filmskapare lära sig att lägga budgeten på skådisar och manus istället för coola robotarmar?

Medlem

Magneto skådisen om jag minns rätt


signatur

MattiAceGaming

Medlem

Känns mer som slutstriden i Portal än som Assassins Creed - kom jag och kolegan fram till efter en kort diskussion där vi båda var ganska överrens. Speciellt om det blir som någon skrev tidigare "Fassbender kommer väl brottas med animus-armen på nåt sätt."

Jag hoppas fortfarande att filmen ska bli bra men spelbaserade filmer har en tendens att bli det motsatta - så håller förhoppningarna på en låg nivå.


signatur

“Everything’s impossible until somebody does it.”

1
Skriv svar