Massiv Medal of Honor-beta 21 juni

Robot
Medlem
Massiv Medal of Honor-beta 21 juni

Trevligt, då kanske man skulle förboka så att man får en nyckel. Det ska bli intressant att se hur mycket det kommer att skilja sig från BC2 och MW2.

Medlem

Undrar om man kan göra som förbokningen av BC2... förboka, få nyckel, sen avboka

Medlem

Spelet såg riktigt bra ut in-action under E3. Har bokat liret nu


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gunclub-sidan är omöjlig att komma in på


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

MrX
Medlem

Frågan är bara om det gäller alla länder eller bara USA.
Med tanke på att Beta informationen bara kommer fram om du har valt location United States uppe i högra hörnet på hemsidan.

Där står också: Play the Beta June 21st. Get a Beta Key from participating retailers when you Pre-order Medal of Honor.
EA Store, GameStop, amazon.com, Steam osv.

Skrivet av WaltX:

Har bokat liret nu

Har du fått någont mail eller liknande angående betan?

Edit: Såg även att Multiplayer videon finns också bara på USA sidan men inte dem andra -_-

Medlem

Känns som att det kommer att bli ett väldigt bugigt spel med tanke på att de kör med separata motorer för SP och MP.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av MrX:

Frågan är bara om det gäller alla länder eller bara USA.
Med tanke på att Beta informationen bara kommer fram om du har valt location United States uppe i högra hörnet på hemsidan.

Där står också: Play the Beta June 21st. Get a Beta Key from participating retailers when you Pre-order Medal of Honor.
EA Store, GameStop, amazon.com, Steam osv.

Skrivet av WaltX:

Har bokat liret nu

Har du fått någont mail eller liknande angående betan?

Edit: Såg även att Multiplayer videon finns också bara på USA sidan men inte dem andra -_-

Men ja betan är för alla, och DICE är svenskar..

MrX
Medlem

Att DICE är svenskt har inget med saken att göra. Spelet släpps ändå före i USA t.ex. Dem kan bestämma vem som får spela vad och när. Vi har inte mycket att säga till om det tyvärr.

Det står inte att det bara är för USA men o andra sidan så står det inte att det skall komma till alla heller, det har hänt förr.
Men det kommer nog säkert någon mer officiell information snart och FZ kan nog hjälpa mig med det = )

Bad Company 2 Betan var för "alla" så jag tror du har rätt ändå, men man vet aldrig ^_^

Medlem

ser precis ut som cod6... nej tack.

Medlem

Saxat från cdon;

Förhandsboka Medal of Honor för garanterad tillgång till betan den 21 juni.

Om du äger Battlefield Bad Company 2 sen tidigare så får du tillgång till betan redan den 17e juni!

Betan pågår t o m den 18e juli och erbjudandet gäller för både fysisk och digital produkt.

När du förhandsbokar på On Demand publiceras din nyckel direkt på redownloadsidan från och med den 17e och du är garanterad en nyckel på releasedagen.

Medlem

Bokade på webhallen.
Enligt deras sida så får man tillgång den 16:e om man har BC2.

Medlem
Skrivet av nanders:

ser precis ut som cod6... nej tack.

What?

Medlem

Ooooch där fick jag min betanyckel

Medlem

"The Beta starts on all platforms on June 21.

You can redeem you key starting on June 17 but you will not be able to play the Beta until the 21st.

As a thank you way of saying thank you to our loyal shooter fans Bad Company 2 VIPs will be able to start playing on the 17th."

Medlem

Ser ju fan ut som allt annat från DICE...

Moderator | Testpilot

Vars skriver man in koden ärligt talat? 17 idag, vet inte om det är något speciellt med tidszoner. jag är inne på http://www.medalofhonor.com/beta

och finns ingenstans jag kan skriva in nyckeln o.O


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars skriver man in koden ärligt talat? 17 idag, vet inte om det är något speciellt med tidszoner. jag är inne på http://www.medalofhonor.com/beta

och finns ingenstans jag kan skriva in nyckeln o.O

Nej jag vet! Satt just och funderade på detta också :S Vart drar man hem betan o så då? Pirate bay ? :S Fattar nada..

Medlem
Skrivet av Lerner:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Vars skriver man in koden ärligt talat? 17 idag, vet inte om det är något speciellt med tidszoner. jag är inne på http://www.medalofhonor.com/beta

och finns ingenstans jag kan skriva in nyckeln o.O

Nej jag vet! Satt just och funderade på detta också :S Vart drar man hem betan o så då? Pirate bay ? :S Fattar nada..

Jag tog hem den från Fileplay.net

Väl inne på [http://www.medalofhonor.com/beta] loggade jag in med mitt ea-konto sedan fick jag skriva in min nyckel. Hoppas detta kan vara till hjälp.


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar