Längtat efter Mass Effect: Andromeda-gameplay? Varsågod!

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Jozo:

Första intrycket var "Inte ännu ett open world-spel där man spenderar 80% av tiden m,ed att leta efter material"...

Varför ska alla spel vara open world nu för tiden? Det var den absolut värsta biten i Mass effect 1 enligt mig.

Inget av Mass effect spelen har varit open world dock.

Bildelen i ME1 var open world.

Precis, det var det jag menade. Att köra omkring på en öde planet och leta efter små stationer var verkligen ingen höjdare.

Det e ju det de säger att det inte kommer att bli utan att planeterna är fyllda med story/stuff att göra. Inte för att jag tror på dem men ändå.

Medlem

Får sjukt starka ME1 vibbar!
ME1 var klart bäst på att presentera ett universum med "strange new worlds" att utforska, medans 2'an hade sjukt bra karaktärer och historieberättande.

Hoppas dom nu lyckas slå ihop dom två aspekterna I ett paket!

Medlem

Blev inte direkt jätte impad av detta. Väntar nog tills efter release av spelet om det blir ett köp eller inte, måste se mer. Videon var lite sömnpiller.

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Jozo:

Första intrycket var "Inte ännu ett open world-spel där man spenderar 80% av tiden m,ed att leta efter material"...

Varför ska alla spel vara open world nu för tiden? Det var den absolut värsta biten i Mass effect 1 enligt mig.

Inget av Mass effect spelen har varit open world dock.

Bildelen i ME1 var open world.

Precis, det var det jag menade. Att köra omkring på en öde planet och leta efter små stationer var verkligen ingen höjdare.

Var ju knappast något letande, Begränsad fyrkant man åker runt i där ens 3 mål man kan åka till är utmärkta på kartan. Den delen var det absolut sämsta med ME1 om någon skulle fråga mig, hade räckt med en gång. Skulle de där emot göra det till en värld som typ Skyrim men ersätta hästen med bilen, då kan det kanske funka.

Fick No Man's sky och Division vibbar ..ser ut att kunna sluka några timmar,


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av Makkapakka:
Skrivet av Barkbiten:
Skrivet av Jozo:

Första intrycket var "Inte ännu ett open world-spel där man spenderar 80% av tiden m,ed att leta efter material"...

Varför ska alla spel vara open world nu för tiden? Det var den absolut värsta biten i Mass effect 1 enligt mig.

Inget av Mass effect spelen har varit open world dock.

Bildelen i ME1 var open world.

Asch då, jag beställde hem ME Trilogy paketet till pc Nåja, får ta och spela igenom 1an och 2an ändå och mysa mig igenom nostalgin...och förbereda mig för det legendariskt dåliga slutet i 3an som man hört så mycket om^^


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem

Nope. Tänker inte titta eller spoila något för mig själv. Vill gå in i detta spel helt ovetandes.

Medlem

Ett nytt Mass Effect, med mer av Mass Effect än de tidigare Mass Effect. Hurra För Mass Effect!

..Mass Effect. <3

123
Skriv svar