Punggrävlingen Crash gör comeback i remastered-utgåva

Medlem
Punggrävlingen Crash gör comeback i remastered-utgåva

..och nu fick man äntligen tillåtelse att köpa ps4 av frugan haha


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Haha, sitter och fnissar inombords. Det här måste jag ha!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

AAArrrghh blir ju en PS4 nu

Medlem

Tänk om det hade gjort en remaster på CTR, vilken dröm

Medlem

Yay!! Måste ha!

Tar gärna ett par remastrade Spyro också!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Blä, nej tack. Charmen försvinner ju med den uppiffade grafiken.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.

Medlem

Blir ett garanterat köp.

Medlem
Skrivet av DraxXus:

Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.

Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).

FM-guru
F.d. Sisyr

En av få remasters som lockat mitt intresse. Ska skaffas!

Skrivet av Apministern:

Blä, nej tack. Charmen försvinner ju med den uppiffade grafiken.

Nej då, jag har inte spelat Crash sedan nittiotalet - det är så här grafiken ser ut i min nostalgiska hjärna!

Inaktiv

Tyckte alltid Crash Bandicoot var ett så konstigt spel för att det var en 3d plattformare som i princip spelas i 2 dimensioner. Man springer alltid längst en liten väg antingen åt sidan eller framåt in i bilden. Antar att det var designat så för att den första Playstationkontrollen inte hade analoga spakar.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

En av få remasters som lockat mitt intresse. Ska skaffas!

Skrivet av Apministern:

Blä, nej tack. Charmen försvinner ju med den uppiffade grafiken.

Nej då, jag har inte spelat Crash sedan nittiotalet - det är så här grafiken ser ut i min nostalgiska hjärna!

Du kan inte blunda för evigt!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag är överlycklig nu!!! Släpper dom Spyro trilogin remastered så köper jag aldrig mer någon annan konsol än playstation igen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nog för att jag gärna spelat remaken då gameplayet ser helt okej ut med 60 fps and all that jazz., man ägde alla spelen när det begav sig trots allt, men han påminner mig för mycket om crazy frog i videon vilket inte är helt okej på något sätt eller vis.

Medlem

Inget till PC? Happ.... Gamla barndomsminnen.. Ge mig ett WC3 också i remaster Blizz! Take my money!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Dag 1-köp! Cortex Strikes Back blir underbart att uppleva med förbättrad grafik.

Medlem

Släpps det både digitalt och fysiskt.?


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av DraxXus:

Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.

Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).

Tycker verkligen du ska kika in det, Hur kul som helst å spela mot varandra i det
Dock finns det ju inte till ps3-4

Medlem

Fyfan va nice en av mina absoluta favoriter! Nostalgi

Medlem

Ännu en anledning att köpa ett PS4! dags att göra sig av med dammhögen till PS3

Avstängd

Tycka kan man om detta. Grafiken var inte topp notch som Ratchet and Clank var till PS4. Men det är ju för att det var en remake, en remake av detta istället för en remaster.

Medlem

Mina 3 favoriter på PS1


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av DraxXus:
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av DraxXus:

Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.

Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).

Tycker verkligen du ska kika in det, Hur kul som helst å spela mot varandra i det
Dock finns det ju inte till ps3-4

Finns till PS3, PSP och Vita på Playstation Store http://alturl.com/4apwf

Medlem
Skrivet av peter_lovgren:
Skrivet av DraxXus:
Skrivet av Qn1f3:
Skrivet av DraxXus:

Hoppas att dom gör ett Crash Team Racing, bättre party spel finns ju inte.

Själv är jag barnsligt förtjust i Crash Bash! Men även övriga titlar i Crash-versumet är fantastiska(tyvärr har jag missat CTR helt oh hållet).

Tycker verkligen du ska kika in det, Hur kul som helst å spela mot varandra i det
Dock finns det ju inte till ps3-4

Finns till PS3, PSP och Vita på Playstation Store http://alturl.com/4apwf

Åhå! Sedär, Dock har jag ps4 :'(

Medlem

Har vi något datum?

2016:s bästa spelnyhet! Jag hoppas att Spyro trilogyn också får en remasterversion!

1
Skriv svar