Utbilding - Teknikcollege (fun)

Inaktiv
Utbilding - Teknikcollege (fun)

Gnome säger de mesta i denna!

Hej, vill presentera vad Teknikcollege är för något på ett lite roligt sätt, jag och en polare har gjort en film för några dagar sedan för vi ställde upp i en tävling, det går ut på att få mycket youtube klick och även ska filmen presentera vad Teknikcollege är för något! vinnaren vinner 5000kr i stependium! vill ni veta vad teknikcollege är, eller bara hjälpa till kolla länken här nedanför! Jag tar gärna imot kretik om animationen, för jag vet att skådespeleriet och den kameran inte va någon vidare^^ btw det är en lite gnome som intervjuar hehe enjoy!

http://www.youtube.com/watch?v=_gAm_0uoNb4

Medlem

Det.
Stinker.
Reklam.

USCH!


signatur

Dryg och bitter.

Inaktiv
Skrivet av Nestor:

Det.
Stinker.
Reklam.

USCH!

fast jag skrev ju trotts allt va det va. Som sagt vill bara informera omkring.

Medlem
Skrivet av Nestor:

Det.
Stinker.
Reklam.

USCH!

Fullt med reklam på FZ ändå tycker du inte det stinker? Man ser ju på tråd namnet att det är reklam för teknikcollege. Sluta vara så otroligt cynisk med allt snälla för alla på det här forumets skull.

Angående teknik college så tog det flera år för att fixa det på min skola men då det väll blev fixat så var det bara några få som ville gå. Känns onödigt tycker jag eftersom de har lagt ner en massa pengar på det här.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Fullt med reklam på FZ ändå tycker du inte det stinker?

Det är ganska stor skillnad.

Men också, nu var det ju inte FZs reklam det talades om.

Inaktiv

reklam och en jävla skit linje

Medlem

Frågan för mig handlar inte om det är en stinkande reklam eller ej. Istället frågar jag om denna reklamen verkligen är värd att vinna 5000kr? Är den ens värd 1/100 av vinsten?

Går ens killen som blev "intervjuad" på skolan? Han verkade ju inte direkt påläst eller intresserad av det han läste upp.

Edit:
På vilket sätt gynnar det industrin att ni har ett "i princip garanterat" jobb efter utbildningen?

Medlem
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Nestor:

Det.
Stinker.
Reklam.

USCH!

Fullt med reklam på FZ ändå tycker du inte det stinker? Man ser ju på tråd namnet att det är reklam för teknikcollege. Sluta vara så otroligt cynisk med allt snälla för alla på det här forumets skull.

Angående teknik college så tog det flera år för att fixa det på min skola men då det väll blev fixat så var det bara några få som ville gå. Känns onödigt tycker jag eftersom de har lagt ner en massa pengar på det här.

Annonsörerna på FZ betalar för annonslatserna.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem
Skrivet av Nestor:
Skrivet av Hardboiled15:
Skrivet av Nestor:

Det.
Stinker.
Reklam.

USCH!

Fullt med reklam på FZ ändå tycker du inte det stinker? Man ser ju på tråd namnet att det är reklam för teknikcollege. Sluta vara så otroligt cynisk med allt snälla för alla på det här forumets skull.

Angående teknik college så tog det flera år för att fixa det på min skola men då det väll blev fixat så var det bara några få som ville gå. Känns onödigt tycker jag eftersom de har lagt ner en massa pengar på det här.

Annonsörerna på FZ betalar för annonslatserna.

Jaha? Så om han betalade FZ en summa för att posta filmen så skulle du inte klaga? Personligen spelar det ingen roll för reklamen är ju likt förbannat på sidan.

Däremot så skulle FZ kunna fixa en ny forum sektion just för annonsering.


signatur

I got a Goldenshower.

1
Skriv svar