Speldator till salu

Medlem
Speldator till salu

Egenbyggd speldator säljes:

Jag hade denna dator kopplat till teven och använde den för gaming som en konsol. Har funkat klockrent men nu har jag märkt att jag sitter oftast vid min andra datorn och spelar inte på denna pärla längre. Så den vill jag sälja till en person som älskar att spela

Innehåller:
MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB Gaming Detta grafikkort spelar det flesta på höga inställningar på 1080P upplösning tack vara kombinationen av detta grafikkort samt processorn. Den är strömsnål och använder inte extra ström från nätaggregatet. Men spelar ändå perfekt. Fläktarna låter ingenting då dom bara går igång när det behövs annars stängs dom av.
PSU 750 W Coolermaster G750M
ASUS M5A97 R2.0 moderkort med senast bios.
Cooler Master Elite 310 Svart/Silver
ADATA Premier SP550 120GB
FX 8370 med 8 core
Hyperx Savage 16GB DDR3 2133mhz
En extra större hdd för spel
En bluray läsare med dvd brännare
En Creative Gaming Z bra ljudkort för surround ljud 7.1(mikrofonen som följer med denna har gått sönder så den är slängd)
Kommer med en Corsair H80i vattenkylning för processorn med två fläktar för radiatorn. Tyst och perfekt kylning.

Kabeldragningen är draget så bra det bara kan gå i detta chassi men blir bra luft. Får plats fler fläktar men har faktiskt inte behövt.

Kommer formaterad då mitt Windows 10 använder jag men kan installera en test version (som kan fungera för evigt) om ni vill.

Säljs för 3000kr eller högstbjudande denna ska bort men är inte desperat efter pengar så inga kompispriser eller så. Finns att hämta i Järfälla.

Följer med strömkabel och en hdmi kabel.

Maila mig endast då jag jobbar i en butik där man inte får ha mobil. Jag svarar så fort som möjligt.

Så länge denna annons är här så finns den

Gärna Swish men kontanter kan funka också

Med vänlig hälsning
Dennis

Medlem

Vart finns denna att hämtas ifrån?

Edit: Oops, såg först inte att du nämnde vart den kan hämtas, my bad

Medlem

Hehe antar du inte bor i närheten av Järfälla (Stockholm)

Medlem

Datorn såld. Ni kan radera denna tråd:)

1
Skriv svar