Följ med till Italien i ny trailer för Sniper Elite 4

Robot
Följ med till Italien i ny trailer för Sniper Elite 4
Medlem
Följ med till Italien i ny trailer för Sniper Elite 4

Funderar på ett köp av detta. Har inte lirat något av dessa spel innan dock. Är det någon som rekommenderar Sniper Elite 3.?...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Megadelux

Alltså. Gimmicken har förlorats imho. Ja du kan extrem-prickskjuta folk. ja du får se allt som går sönder inne i. Ett gäng nya banor skulle lika gärna kunna vara DLC till 3an vid nuläget. Om nu inget EXTREMT innovativt kommer med 4an.

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Funderar på ett köp av detta. Har inte lirat något av dessa spel innan dock. Är det någon som rekommenderar Sniper Elite 3.?...

Hade personligen fruktansvärt kul med SE3, inte minst då jag körde på högsta svårighetsgraden och verkligen fick spela som en prickskytt och inte kunde komma undan med samma spelsätt som jag nyttjar i CoD eller Titanfall

Börjar det inte bli lite långtråkigt att skjuta bollarna av nazister?

(Gillade 2:an)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

SE3 var i mitt tycke ganska trist en stor del av tiden. Otroligt repetitivt och utan substans.

SE4 verkar vara mer av samma sak och kunde absolut varit ett DLC lika gärna.

Det stora problemet med serien som jag ser det är att det frånsett sin charm som kranieperforeringssimulator blivit ett ganska schizofrent spel då en "riktig" prickskytt inte skjuter hej vilt utan väntar på möjligheten till ett riktigt bra skott. Om Rebellion skulle skapa ett sådant spel så skulle det innebära att du får spela sneak'em up 99 % av tiden och därefter så får du bara ett försök vilket ingen skulle uppskatta. Därför så blir det istället deras halvclowniga arkad-pangare där du dessutom prompt måste spela som en amerikan.

Den där trailern sög för övrigt. Brudens röst är rövjobbig att lyssna på.

Medlem
Skrivet av Ugly_Bob:
Skrivet av CARTMAN:

Funderar på ett köp av detta. Har inte lirat något av dessa spel innan dock. Är det någon som rekommenderar Sniper Elite 3.?...

Hade personligen fruktansvärt kul med SE3, inte minst då jag körde på högsta svårighetsgraden och verkligen fick spela som en prickskytt och inte kunde komma undan med samma spelsätt som jag nyttjar i CoD eller Titanfall

Jag håller med, SE3 var riktigt underhållande. Givetvis högsta svårighetsgrad, det är då det är som roligast.

SE4 verkar lovande, de ska ha slipat till AI:n en del och gjort spelet lite mera Thief-liknande, vilket är trevligt (källa).

Inaktiv
Skrivet av CARTMAN:

Funderar på ett köp av detta. Har inte lirat något av dessa spel innan dock. Är det någon som rekommenderar Sniper Elite 3.?...

Nope. Köpte det för 150 kr och inte ens då var det värt, inget djup och extremt repetitivt och helt enkelt dåligt överlag.

2:an var ju extremt bra, men 4:an ser ju mer ut som 3:an så då kan man lika gärna stå över.

Medlem

Hahaha, vilken berättarröst! Låter mer som att hon gör narr av britter

Medlem

"Det är dock ett kvar tag.."

1
Skriv svar