Spela Battlefront "gratis" med EA Access-prenumeration

Robot
Spela Battlefront "gratis" med EA Access-prenumeration
Medlem
Spela Battlefront "gratis" med EA Access-prenumeration

Bara EA Access? Inget om Origin Access? Gillade iofs inte betan av battlefront, men 40 spänn kanske man kan punga ut nån tråkig kväll...

Medlem
Medlem
Skrivet av Famale:

"gratis"

mhm samma "gratis" som spelen man får via Playstation+ XD

Flera spel jag velat ha har dykt upp snabbare än jag trott. Visst kan det bero på att spelen blev mer eller mindre floppar, men att betala 40kr månaden (480kr/år) för att kunna spela Unravel, Mirrors Edge Cat., Banner Saga och This war of mine, plus en del till känns inte som en dålig deal med tanke på att Steam tar ~20 euro vardera för This war of Mine och Banner Saga t.ex.
Så för enbart de två spelen så kan man spela dem plus typ 30 andra spel. Visst är det bara under ett år, men om man inte gillar spelen eller spelat klart dem så kommer de ändå bara ligga i ett bibliotek och samla virtuellt damm.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Frisell:

Bara EA Access? Inget om Origin Access? Gillade iofs inte betan av battlefront, men 40 spänn kanske man kan punga ut nån tråkig kväll...

Alla spel som är på EA Access är väl även på Origin Access (förutsatt att spelet finns till PC)?

Medlem
Skrivet av Frisell:

Bara EA Access? Inget om Origin Access? Gillade iofs inte betan av battlefront, men 40 spänn kanske man kan punga ut nån tråkig kväll...

Verkar gälla Origin Access också.

Medlem

Vill man ens detta innehållsfattiga spel?

Medlem

Ingår alla DLC?
Sjölv har jag köpt spelet med alla DLCs. Gillar det och har spelat massor. Men nu blir det mer Battlefield 1.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ingår alla DLC?
Sjölv har jag köpt spelet med alla DLCs. Gillar det och har spelat massor. Men nu blir det mer Battlefield 1.

Nej, det gäller enbart standardspelet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Själv fick jag tillgång till spelet för ca 3 veckor sedan via origin access... Sedan dess har det försvunnit därifrån men jag kan fortfarande spela.

Inte för att jag är särskillt glad över det ändå, spelet är riktigt dyngtrist.

1
Skriv svar