FZ firar 20 år med... GTA III!

Robot
FM-guru
F.d. Sisyr
FZ firar 20 år med... GTA III!

Ah, minns att jag som liten snoris inte fick köpa spelet för mina föräldrar och därför för första gången piratade ett spel. Piratversionen gick inte att spara, så jag fick lira på en och samma sparning över flera dagar och låta spelet & datorn stå igång över varje natt.

Medlem

Minns att jag spelade det här spelet väldigt väldigt mycket när jag var ung.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Skrivet av Sisyr:

Ah, minns att jag som liten snoris inte fick köpa spelet för mina föräldrar och därför för första gången piratade ett spel. Piratversionen gick inte att spara, så jag fick lira på en och samma sparning över flera dagar och låta spelet & datorn stå igång över varje natt.

Haha själv så köpte jag det och sen berättade min mammas kompis om hur sjukt spelet är så hon gömde det för mig. Hittade gömstället och la bara tillbaka spelet varje gång man spelat klart

Medlem

minns hur jag väntade på det här spelet och blev glad när det till slut släpptes på PC.
det var PS2 först typ 6 - 12 månader


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Första gången jag spelade detta var på en dator som heter "sämst" hos mina kusiner.

ca 10 fps. kul.

Ledde till att jag skaffade det till mig själv och en "bra" dator.
Sedan dess är jag fast vid serien :>

Medlem

Lirade på PS2an. Känns som evigheter sedan

Medlem

Backproblemet ni har varje gång ni ska köra bil är inte relaterat till er handkontroll. Det är en bugg i PC versionen på modernare maskiner.

Testa att slå på FPS lock så ska det fungera fint igen. Det buggar ur om man kör spelet i mer än 30fps


signatur

- "det är nu säkert att stänga av datorn"

Redaktör
Skrivet av Kevax:

Backproblemet ni har varje gång ni ska köra bil är inte relaterat till er handkontroll. Det är en bugg i PC versionen på modernare maskiner.

Testa att slå på FPS lock så ska det fungera fint igen. Det buggar ur om man kör spelet i mer än 30fps

Yes, vi googlade oss fram till det under inspelningen. Men freelook fick vi inte till.


signatur
Medlem

Själv kunde jag inte spela det då mitt VooDoo 3 hade för lite minne så fick åka o köpa ett nytt geforce 4mx för alla mina spar pengar som var DOA, Väntan på ett nytt kort var olidlig.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Själv blev jag mer fäst vid Vice City, GTA 3 var ok.

Medlem

Ja minns att jag spelade detta när jag var ung. Sen gick jag ut och köpte horor och körde över folk.

Tror det var nåt sånt i alla fall.

1
Skriv svar