#fz20 – Följ FZ:s 20-årsfest live i kväll!

Robot
#fz20 – Följ FZ:s 20-årsfest live i kväll!
Ambassadör
Xbox
#fz20 – Följ FZ:s 20-årsfest live i kväll!

glhf


signatur

Jump in.

Medlem

Härligt, hoppas ni få det bra ikväll


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Får spana efter bästa nördis på streamen

Skribent

Ska ringa efter ravekommissionen!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Medlem

Har för mig att FragZone startade xx98 men kan ha fel.

I alla fall: Lycka till och all välgång önskas i framtiden. Ni verkar vara ett gött gäng som har kul ihop!


signatur

Det var detta...

Medlem

Som morfar alltid sa.. Kan man supa en vardag så kan man jobba dagen efter! Glhf


signatur

"No country for old Gamers"

Inaktiv

Tracer i baren, spelmusik på spellistan. Nu ångrar man sig.

Ambassadör
Xbox

Dat Tracer...


signatur

Jump in.

Men bjuds det på mikropiroger och ostbågar?


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Riktigt synd att jag inte kunde komma och träffa oldies. Men jag har nog ett ganska bra skäl nu, fem veckor gamla tvillingar kräver tillsyn


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Någon som har gamla Fragzone.se loggan ?

Medlem

Haha grymt.. Ser oldschool posten där uppe och ler, satt faktiskt och kikade igenom gamla arkiv för ett tag sen o såg massa old school news från QW tiden.. Det var tider det! Har läst fz i antagligen 20 år, första gången jag laddade sidan var på en 486 med 2400 modem, skrev in fz.se i browsern och gick ner och lagade mat och käkade, när jag kom upp till datorn igen 30 minuter senare så hade sidan ej laddat klart.. När den väl var klar dock då var det guld! Its been a while..

Medlem

Haha jag var in å kollade för en timme sen, det är samma killar som hämtar korv.-..det tyckte jag var kul iaf.

Medlem

Ah nä, gött att man skippade detta. Såg ut att vara en riktig korvfest, bara massa män, som käkar korv...

Medlem
Skrivet av necrolock:

Ah nä, gött att man skippade detta. Såg ut att vara en riktig korvfest, bara massa män, som käkar korv...

Tror nog inte att det är någon som kom dit för att hitta en fling. Att det är mest män där är väl inte så konstigt?

Medlem
Skrivet av MaxH:

Riktigt synd att jag inte kunde komma och träffa oldies. Men jag har nog ett ganska bra skäl nu, fem veckor gamla tvillingar kräver tillsyn

Gratulerar, farsan Baloo


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vad är en fördelsedagsfest?

@DEWE Tror inte du skrev FZ.SE för tjugo år sedan

Medlem

Jag tackar för en trevlig kväll, grstis alkohol är fan gott

Medlem
Skrivet av Dreijer:
Skrivet av necrolock:

Ah nä, gött att man skippade detta. Såg ut att vara en riktig korvfest, bara massa män, som käkar korv...

Tror nog inte att det är någon som kom dit för att hitta en fling. Att det är mest män där är väl inte så konstigt?

Män kan väl tycka om män även på ett fz-kalas.

Medlem

Tyckte det va en schysst kväll!

Tack för inbjudan :0) och för en trevlig kväll!


signatur

Enjoy!

Medlem
Skrivet av necrolock:

Ah nä, gött att man skippade detta. Såg ut att vara en riktig korvfest, bara massa män, som käkar korv...

det är väl inte fel med lite korvätande män emellan. Vi män behöver också nära relationer där man gör saker gemensamt


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Det var en kul fest! Förstod att massa sprang till baren för att det stod en cosplay-historia där...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Tack för en grymt kul fest, efterfest och efterefterfest! Man vet att det har varit bra när man kommer till hotellet efter kl 5 på morgonen!

Medlem
Skrivet av waeress:

Tack för en grymt kul fest, efterfest och efterefterfest! Man vet att det har varit bra när man kommer till hotellet efter kl 5 på morgonen!

shiet synd man har arbete och sitter superbakis rajt nju på jobbet :SSS

Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av waeress:

Tack för en grymt kul fest, efterfest och efterefterfest! Man vet att det har varit bra när man kommer till hotellet efter kl 5 på morgonen!

shiet synd man har arbete och sitter superbakis rajt nju på jobbet :SSS

Ja, inte var det bra för arbetsmoralen. Men lätt värt det!

Medlem

Först,
Man får Tacka för ett riktigt BRA initiativ FZ!

Räknar nu förstås kallt att videon från kvällen senare kommer upp med en tillhörande tävling vem som drack mest, åt mest/flest och "raggade hårdast" på en av de ändå inte helt o-få damerna/där och i baren

Och ni,
Korvarna var enligt mig väl över standard i smak, så förståelse för de som backade många ggr.
(två, själv )

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Medlem
Skrivet av Swedenrock:

Vad är en fördelsedagsfest?

@DEWE Tror inte du skrev FZ.SE för tjugo år sedan

Hehe nej sant det var rimligtvis fragzone.se som gällde då!

1
Skriv svar